Απομακρύνθηκα αυτόματα περνώντας μια βαθιά ανάσα
-ξερεις Κώστα εγώ...
Μου χαμογέλασε και με χάιδεψε στο μάγουλο απαλά
-ας το πάμε αργά εντάξει
Χαμογέλασα και εγνεψα καταφατικά τον καληνυχτισα και βγήκα από το αμάξι του.
Ο ήχος του κινητού μου με έκανε να ταραχτω ολόκληρη, ανάβω το φως και σηκώνω το κινητό μου
-ελα μωρό σε ξύπνησα;
-δεν πειράζει τι έγινε?
-ας είναι καλά η θεία Άρι σε έφτιαξα πάλι αύριο έχεις να πας σε ένα μπάτσελορ στο κέντρο μαζί με την Δήμητρα και την Νατάσα να ξέρεις
-μμμ ναι,ωραία. Σε ευχαριστώ πολύ
- τίποτα μωρακλα ξεκουράσου σήμερα αύριο σε περιμένει μεγααααλη νύχτα .
Αύριο λοιπόν ξανά δουλειά...καιρό είχα, τα μπάτσελορ έχουν την φάση τους δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλά πολλά μόνο τα πάνω πάνω και εάν είσαι καλή παίρνεις και την μπάζα σου, κανένα χρησο ρολογακι κανένα παραπάνω λεφτουδακι....με τις σκέψεις αυτές με έπιασε ένας γλυκός υπνος..
......
Η ώρα είναι 7 σε 3ωρες ξεκινάει το πάρτυ....στέκομαι στο δωμάτιο στο μαγαζί και ανεβάζω το διχτυοτο καλσόν μου. Κοιταζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη σαν να βλέπω μια άλλη...καρε κόκκινη περούκα έντονο μακιγιάζ στα ματια, κατά κόκκινα χείλη κι μια παρέμβαση μιας μικρης χρυσής καρδιάς ζωγραφισμένη κάτω από το δεξί μάτι. Το βλέμμα μου τρέχει στο σώμα μου, ένα κόκκινο στενό μπούστο με κορδόνια από πίσω που τονίζει τα καλουδια μου έχω στο μπροστινό μου μέρος όσο κατεβαίνει το βλέμμα μου βλέπω το κοντό μου δερμάτινο σορτσάκι το οποίο είναι σαν δεύτερο δέρμα επάνω μου....το καλσόν με το δίχτυ και φυσικά οι κόκκινες 12ποντες γόβες μου. Ξανά κοιτάω το πρόσωπο μου βλέποντας τον εαυτό μου με μια πρώτη ματιά παρατηρώ ένα νέο κορίτσι μπογιατισμενο και ντυμένο πρόστυχα, με μια δεύτερη ματιά κοιταω μια πορνη....βλέποντας καλύτερα βλεπω να στέκει μπροστά μου ένα ψεύτικο είδωλο μιας απελπισμένης κοπέλας που κάνει τα πάντα για να επιβιώσει και να ξεφύγει από μια επίγεια κόλαση....από τον ειρμό των σκέψεων μου με έβγαλε ο ήχος της πόρτας και η παρουσία της Δήμητρας όπου στην αρχή μου έκοψε την ανάσα,φορούσε μια μακριά ξανθιά περούκα και μια στολή αστυνόμου, από πίσω ακολουθούσε η Νατάσα η οποία όπως πάντα είχε το μαστίγιο μαζι της ντυμένη με δερμάτινα ρούχα.
Η ώρα περνούσε και το πάρτυ σχεδόν είχε αρχισει. Είχε έρθει η ώρα για το πρώτο σόου όπου ήμουν εγώ που βγαίνω από την τούρτα....δεν έχουν κάτι πιο πρωτότυπο? Πήρα την θέση μου στην τεράστια κούφια τούρτα και με μετέφεραν στο κέντρο, η μουσική άρχισε να ηχεί στα αυτιά μου και η τούρτα άνοιξε από πάνω,όλα τα φώτα έκλεισαν και εγώ έκανα την εμφάνιση μου,οι κραυγές από κάτω με έκαναν να ξεχάσω για λίγα λεπτά τι ακριβως ήταν αυτό που έκανα....άρχισα να χορεύω χωρίς αύριο(τραγούδι πάνω)
Σιγά σιγά κατέβαινα προς τα κάτω και πήγα στον γαμπρό τον έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα και ανέβηκα πάνω του κουνούσα τους γοφούς μου επάνω στην περιοχή του
YOU ARE READING
Επαγγελματίας πορνη
RandomΜια κοπέλα μικρή σε ηλικία εργάζεται ως πόρνη για να εξασφαλίσει χρήματα και να εκπληρώσει το όνειρο της να φύγει από το σπίτι που βιώνει μια κόλαση τι θα γίνει όμως όταν ο έρωτας της χτυπήσει την πόρτα;