O luminiță... O luminiță albă care devenea tot mai enervantă... Se plimba printre genele mele și nu îmi dădea pace. Toate simțurile mele își reveneau din coma în care căzuseră. Acea căldură mă îmbrățișa si mă făcea să mă topesc. Era atât de bine încât nu vroiam să îmi deschid ochii să văd.
Printre gene vedeam cum totul începe să prindă formă, culoare și sens. Stăteam întinsă pe ceva moale și mă miram cum gălăgia din jurul meu nu m-a trezit până acum. Motivul a fost clar, capul meu se odihnea in poala brunetului. În plus îmi mângâia, cu grijă să nu cumva să mă trezească, părul. Era foarte jenant cum ajunsesem în poziția respectivă.
M-am înroșit toată și mi-am ridicat capul din poala lui, uitându-mă pierdut pe lângă mine. Obrajii căpătaseră o nuanță roșiatică și cu ochii îi căutam pe ai lui. Uimită am fost în clipa in care am văzut cum se aprinde la față. Mi-am mărit pleoapele semn că eram din ce in ce mai uimită. Văzând acest lucru și-a schimbat repede reperul, acum privind stânjenit geamul.
M-am simțit bine când l-am văzut intimidat și am zâmbit satisfacută. Acea satisfacere mă făcea să mă gândesc întruna cum și când adormisem. De ce îmi evita privirea?
- Sforăi destul de gălăgios, nu am putut să dorm.
A rupt tăcerea și se uita insistent la mine. Avea acea privire blânda de care s-ar îndrăgosti orice fată. Era într-adevăr foarte atractivă, numai era la fel ca atunci când rămăsesem singuri în clasă. Emana o căldură care mă copleșea și mă cuprindea intr-o strânsoare sufocantă.
- Îmi pare rău...
Dintr-o dată îi apare un zâmbet pe față și cu o mișcare subtilă îmi atinge obrazul. Pielea lui era atât de fină și catifelată. M-a surprins gestul si am rămas nemișcată. Ochii lui sclipeau, iar eu mă topeam, atât la atingerea, cât si la privirea lui.
- Ar trebui sa îți pară pentru ca mi-ai stricat tot somnul!
M-am întristat si m-am uitat lung la el. Era adevărat, îi stricasem somnul, în plus aproape că mă urcasem pe el numai ca să dorm eu mai bine. Mă simțisem ca si când as fi plutit pe un nor pufos in văzduh. Nu cred că i-a displăcut brunetului pentru ca altfel ar fi putut sa ma dea la o parte.
De pe obrazul meu, mâna lui a căzut înspre mâna mea si a cuprins-o, împletindu-și degetele de ale mele. In momentul acela imi simțeam tot sângele cum imi pulsează in vene. Ne țineam de mâna, iar eu aproape explodasem de rușine lăsându-mă lent pe spate ca sa ating un corp solid, sa ma trezesc puțin la realitate. El și-a întors privirea spre geam, nu știam ce gândește si de ce face asta, dar de un singur lucru eram sigură: începeam să mă îndrăgostesc de el. Motivele erau clare inima imi pulsa dezordonat, golul era prezent in stomac iar fiorul imi străbătea tot corpul. Nu eram in stare sa scot niciun cuvânt, rămăsesem mută.
Timpul trebuia sa se oprească in loc pentru noi, pentru mine mai mult. S-a întâmplat totul foarte repede si era ciudat. Nu ma observase niciodată nimeni si tocmai acum sa se întâmple atât de multe, nu mirosea a bine. Dar uitam imediat ce gândeam datorită mâinii lui care o cuprindea acum pe a mea intr-o strânsoare puternică.
Imi cuprinsese mâna in a lui si tremuram si transpiram iar el drumul nu imi dădea. In clipa următoare imi lasa mâna între noi pe scaun si imi deschide palma. Cu degetele lui lungi atingea ușor pernuțele degetelor mele si cobora in jos înspre centrul palmei făcând niște mișcări circulare. Simțeam ca mi se taie respirația, mintea deja mi-o luase razna. Atingeam un nou nivel mai intens de extaz. Se juca cu mine si ii făcea plăcere. Voiam sa ma atingă mai mult si mai mult si sa nu se mai oprească niciodată.
Naruto încerca sa imi atragă atenția vorbind si râzând isteric. Atenția brunetului a fost captata de blond si imediat a început sa il critice. Se pare ca era la fel de euforic ca si mine, dar fusese perturbat de zgomotul provocat in jurul nostru. Naruto răspundea imediat la criticile brunetului si la un moment dat observă cum mâinile noastre erau împreunate. Se schimbă la față si plin de furie se îndreaptă către Sasuke, care, imediat ce fusese scos din transă, realizează ca in tot timpul acesta el m-a ținut de mâna.
- Frate care e problema ta? Las-o in pace, nu vezi ca nu ii place?
Pe chipul blondului se putea citi disperarea. Sasuke însă in secunda următoare mi-a aruncat mâna si s-a înroșit instantaneu la față.
- Te interesează?
Naruto făcuse ochii mari si nu ii venea sa creadă ce aude. Se vedea ca era foarte rănit dar oare din ce cauza? Nu credeam că din acest gest minor s-a supărat si enervat așa rău. Motivul trebuia sa fie altul.
- Da, mă interesează pentru că nu e prima oară când mă trădezi!
Blondul țipa furios și nu se mai controla deloc. Era o dilema de care numai ei doi știau. Eram surprinsă dar, preferam sa ramân tăcută si sa ma scufund in spătarul scaunului.
Ma uit la blond cu un semn de întrebare in minte. Privirile ni se întâlnesc la fel ca atunci in clasa si observ aceiași reacție: intimidare. Ceva se petrecea cu el nu era același sentiment de distanțare care il simțeam de la persoanele din jurul meu.
Autocarul oprește brusc provocându-i blondului o dezechilibrare glorioasa căzând pe culoar. Profesorul organizator striga tare:
- Am ajuns copii! Priviți cât de frumoasă este marea!
Ne grăbim sa coborâm din autocar si ne restrângem grupulețul. Stând in fața hotelului de 3 stele, așteptam nerăbdători următoarele indiciații. Profesorul se strecoară printre noi sa ajungă cap de grup si intrăm in hotel.
Ne aștepta o sală imensă si modernă iar, într-un colț o recepție ornata cu ghirlande si plante mici exotice. A urmat apoi sortarea pe camere, ceva ce nu așteptam cu drag. Speram sa ramân singura fără coleg de cameră, însă profesorul a decis sa ne împartă el in grupuri de câte doi, picând cu o tipă Hyuga Hinata. Numele nu imi părea cunoscut si nici nu credeam ca o văzusem vreodată.
Nu am stat sa aștept pe nimeni si am pornit alert spre camera mea dupa indicațiile receptionerului.
To be continued...
CITEȘTI
Cand se lasa seara...
FanfictionSakura Haruno s-a nascut cu acei ochi , doua smaralde infricosator de frumoase si patrunzatoare, care fac sa para ca este mereu nervoasa si suparata, chiar daca nu este asa. Datorita privirii si infatisarii ei neobisnuite, persoanele din jur tind s...