Změna je život

989 39 0
                                    

Bylo to takhle v neděli odpoledne, kdy na mě vyskočila nabídka letět do Koreji s tím, že tam budu pracovat.

No co vám budu ... Ani minutu jsem neváhala.

Když jsem to ovšem oznámila přítelovi, tak ten mé nadšení příliš nesdílel.
"Zešílela jsi nebo co ?!" vyprskl po mém oznámení.
"Bude to jenom na měsíc a vždycky jsem tam chtěla jet." řekla jsem a zatvářila se provinile.
"No, tak si pro mě za mě jeď. Ale celkem mě mrzí, že to potvrdíš, aniž by jsi se mě zeptala." dodal vyčítavě.
"Však taková nabídka mi nespadne do klína dvakrát za život. Nebylo nad čím váhat." řekla jsem omluvně při čemž jsem ale neskrývala dětskou radost.
"No jak myslíš. Hlavně mi ale každý den piš" řekl už rezignovaně.
"Neboj mami." prohodila jsem předstírajíc naštvání.

Hned jak jsem došla domů, tak jsem začala balit a psát si seznam co všechno musím sebou nakoupit, i když mi zbýval ještě týden do cesty. A ono se opravdu ukázalo, ze to nebylo zbytečné, neboť jsem každým dnem přicházela na nové a nové věci, které si musím pořídit. I tak se ten týden se vlekl jako voda a samým nadšením jsem nemohla oka zahmouřit. Tak já poletím do Koreji! O tom sním už řady let a zítra už jedu! Pomyslela jsem si a spokojeně se převalila na bok postele.

Ráno přišel konečně ten den a já už v 7:00 byla na letišti a čekala s kafem v ruce. Vyřídila jsem si všechny papíry a odbavila zavazadla. Protože mi ještě zbyl čas, tak jsem si zašla do Starbucksu na kafe. Ono totiž, když týden pomalu nespíte, tak se to podepíše.

O dvě hodiny později jsem už seděla v letadle směr Seoul a radostí skoro nedýchala. Čekal mě dlouhý let, avšak jsem už teď věděla, že samým vzrušením ani na chvilku neusnu. I proto snad jsem si sbalila svoji oblíbenou knížku od George Orwella - 1984, kterou už mám sice několikrát přečtenou, ale ještě mě nikdy nepřestala bavit a vždy v ní najdu něco nového.

Letěli jsme teprve hodinu, ale už se mi nějak nechtělo číst, tak jsem zvolila Apple Music, kde jsem si našla BTS a pustila si jejich nejnovější album. Jedině tak se mi povedlo na chvilku na nic nemyslet, ale bohužel jenom do té doby než mě napadlo se jít podívat, jaké koncerty v tu dobu budou v Seoulu. To by bylo, abych se na nějaký nepodívala, když už budu v kolébce samotného K-popu. A asi bych se i po nějakém podívala, nebýt takové maličkosti ... V letadle nejde internet. No tak se hold podívám až v Seoulu. Věřím že za tu dobu, co tam budu nebude jen jeden koncert. A co vím, tak ani BTS teď nejsou na turné, tak snad. Pomyslela jsem si a spokojeně se zabořila do sedadla a po zbytek cesty jsem si vychutnávala hudbu a dobré jídlo, které nám letušky přinášely a které obsahovalo hlavně korejskou kuchyni, mňam.

Trny v srdci (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat