Gözlerimi açtığımda uzun bi gerinmeden sonra yatakta doğruldum ve odama nasıl geldiğimi düşündüm.Parçalar zihnimde bir bir otururken beni buraya getirenin Yağız olduğunu anladım.Çünkü en son ona hülyalı hülyalı bakarken uyuyakalmıştım.Üzerimdekilerden bir an önce kurtulmak için dolaba yöneldim.Kapağı açar açmaz burnuma dolan erkek parfümü kokusuyla bir kez daha aydınlandım.Yağız odamın anahtarı onda olmadığı için beni kendi odasına getirmişti.Bütün gece onun yatağında uyumuştum.O zaman Yağız nerdeydi?Biraz ilerledim ve koltukta uyuyan bir adet Yağız gördüm.O kadar masumdu ki.Keskin yüz hatları,kıvırcık saçları,pürüzsüz teni...Tam onu izlemeye dalmıştım ki bu güzel manzaraya koyu kahve gözler de eklendi.Ve onu izlediğimi fark eden Yağız muzip bi gülümsemeyle doğruldu.İçimden bi güzel küfür etsem de hiçbir şey demeden hızlıca odadan çıktım.Alev alev yanan yanaklar eşliğinde...
Odama koşarak geçmiş güzelce duşumu almış ve akşamki defile için hazırlanmıştım.Bu defile benim için gerçekten çok önemliydi.Topuklu ayakkabılarımı da ayağıma geçirip kapıdan çıktım.Koridorun sonunda gördüğüm Yağızla dudağımda istemsiz bir kıvrılma oluştu.Sadece ufak bi gülümseme.Gerçekten ufacık.Adımlarımı sıklaştırıp yanına yaklaştım ve başımla selam verdim.Koluma girmemi istercesine kolunu uzattı.Ben de tereddüt etmeden kollarında yerimi aldım.Birkaç fotoğrafın ardından koltuklarımızda yerimizi aldık.Sorunsuz geçen defilenin ardından Yağız sahneye çıktı ve öne doğru eğilerek selamını verdi.Ardından ellerini en önde oturan bana uzattı ve sahneye çıkmamı sağladı.Ben de selamımı verdim ve defile sonlandı.Defile benim açımdan harikaydı çünkü benimle iş için konuşmak isteyen dört kişiyle randevulaşmıştık.Ama Yağız ortadan ben anlamadan kaybolmuştu.Onu görmeden odama çıkmak canımı sıksa dahi aldırış etmedim.Bugün güzel bir gündü.Kıyafetlerimi yatağa fırlattım hemen pijamalarımı giydim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Sabah uyandığımda kurt gibi acıkmıştım.Acilen üzerimi değiştirdim ve kahvaltıya indim.Bugün buradan ayrılıyorduk.Aklıma masaja gitmeyi not ederek açık büfe kahvaltıya ilerledim.Tabağıma ne bulduysam doldurduktan sonra kenarda duran gazeteyi aldım ve masama geçtim.Gazetedeki yazıyı görmemle ağzımdaki çayı püskürtmem bir oldu.Sırtımdaki kemikler adeta birbirine girmişti.Masaj dedim içimden masaj şart oldu.Emin olmak için tekrar okudum .
" Yağız Kılıçsan'ın yeni kız arkadaşı ortağı oldu.İddalara göre genç kadın bir gece Yağız Kılıçarslan'ın odasında kaldı.Peki kim bu gizemli kadın diye soranlar için söyleyelim bu yıldırım aşkın bir diğer başrolü Süreyya Demir." Hadi bakalım geçmiş olsun.