5.BÖLÜM

31 6 3
                                    

Bu saçma haber nerden çıktı hiçbir fikrim yoktu maalesef.Ama babamın bundan hoşlanmayacağı kesindi.Derin bir nefes aldım ve acıyarak tabağıma baktım iştahım tamamen kaçmıştı.Şuan en mantıklı fikir Yağız'ın yanına gidip haberi olup olmadığını sormaktı.Hızlıca masadan kalktım ve Yağız'ın odasına doğru ilerledim.


Kapısını yumruklarcasına çaldım.Ben vuruşumu her seferinde daha da hızlandırmam fayda etmeyince Yağız'ın içeride olmama ihtimali aklıma geldi ve elimi kırmamak adına kapısını çalmayı bıraktım.En mantıklı olan yolu seçip telefonuna onunla buluşmak istediğime dair bir mesaj yolladım.

Telefonumun çalmasını beklerken biraz çalışmaya karar verdim.Sonuçta dün benimle çalışmak için randevulaşan birçok modacı vardı.Bende onlarla toplantılarımda taslak sunmanın iyi bir fikir olduğunun farkındaydım.Boş boş oturmaktansa çalışmak kafa dağıtmamı sağlar diyerek odadaki masaya doğru ilerledim.


Kafamı kaldırdığımda saat akşam yediydi .Saat sekizde defiledeki mankenlerle bir kutlama yemeği yiyip ardından otelden ayrılacaktık.Telefonumu kontrol ettim ve Yağız'dan bir mesaj gelmemesiyle hayal kırıklığına uğradım.Aman neyse dedim sonra nasılsa yemeğe katılacaktı.Üstümü değiştirdim ve yemeğe indim.Tadımı kaçırmama gerek yoktu.Nasılsa başarılı bir iş yapmıştık.Tadını çıkarmak benim de hakkımdı.


Masaya baktım ve boş olan tek yere yani Yağız'ın yanına oturdum.Kulağına yaklaştım ve "Haberi gördün mü?" dedim.Telefonunu eline aldı ve Notlar kısmına girdi.
"Evet,çok yakışıklı çıkmışım." yazdı.Alaycı bi kahkaha attım ve "Saçmalamayı kes.Hemen haber ver bir şeyler yap düzeltme yazısı yayınlasınlar." dedim. Yine telefonuna yöneldi."Sence böyle bir şeye gerek var mı?Unutulur gider.Takma kafana..."yazdı.Bende biraz sesimi yükselterek "Ben kendimi geçtim sen kız arkadaşını düşün de sinirlendirme bence ." dedim .O gün yemekte bi kıza seni seviyorum demişti sonuçta.Gülümsedi hem de kocaman .Bayıldım bu görüntüye .Sonra telefonunu gözüme sokarcasına uzattı bana.Ekranda"Sevgilim yok benim.Rahat ol."yazıyordu. Bende "O zaman...Yemekteki...Seni seviyorum..." gibi saçma saçma kelimeleri birleştirmeye çalışarak soruyu sormaya çalışıyordum yani 'Kim o kız' sorusunu.Yağız zekiydi de anlamıştı ne dediğimi.O bari parmaklarıyla içime su serpen iki kelime yazdı.

"Kardeşim.Aslı." Şimdi ağzımın tadıyla yemek yiyebilirdim işte.

SÜKÛNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin