GİRİŞ

34 0 0
                                    

Andie ile buluşmama son iki saat!Yapılacaklar listesi:

1-Andieyi ara ve bugün buluşacağınızı hatırlat

2-Pembe tişörtünü ve yırtık jeanı ütüle

3-Duş al

4-!!!Anneden harçlık iste

5-ÇIKARKEN PARFÜM SIKMAYI UNUTMA!

Ütümü yaptım duşumu aldım ve annemin yanına geldim.Buluşmamıza 45 dakika kalmıştı ve ben hala evden çıkamamıştım! Tabi Andie yine beni bekleteceği için aslında 1 saatim vardı.Annemden 40 dolar kopardıktan sonra yanağına bir öpücük kondurup

kapıya doğru yöneldim ki;

"Angela dur seninle bir sey konusmam lazım."dedi annem.

"Anne geç kalıyorum bugünki tartışmamızı erteleye.."dememe kalmadan annem kapının önünde durmuş konuşmamız lazım bakışı atıyordu.

Salona geçtik karşısına oturdum.

"Lütfen Angela yanıma otur."

Kesinlikle kötü bir sey vardı.Biraz daha söylemeyi geciktirirse bayılacaktım.Ellerimi tuttu.

"Angela artık 17 yaşındasın,büyüdün.Ve beni anlayacağını düşünüyorum."

Yeter artık söyle şunu diye bağırmamak için kendimi tutuyordum beni kanser edecekti!

"Babanla ayrılalı 3 sene oldu ve ben böyle tek başıma çok mutsuzum."

HAH ŞİMDİ ANLAŞILDI DERDİ BANA ÜVEY BABA GETİRECEKTİ DEMEK HA ?! BU KLİŞE CÜMLELERİ KURMAK YERİNE KEŞKE DAHA CESARETLİ OLSAYDI.

"Anladım anne senin hayatında biri var ve sen onunla evlenmek istiyorsun devam etmene gerek yok HAYIR!"

Annem çok şaşırmıştı ben hızla kapıdan çıkıp gidecektim ki;

"Bu şımarık tavırlarını bırak artık Angela sen büyüdün.Benim de bir hayatım var.5 yaşında küçük bir çocuk gibi davranıyorsun ve bir çocuğa bakmaktan bıktım artık!"

"Bıktın demek hı? İyi o zaman ben de babamın yanına giderim zaten burda mutlu değilim eminim onunla daha cok mutlu olurum."

Bu tehditimi yüzüncü kez yapıyordum ve şimdi annem gelip kendini affettirecekti annem ağzını açtı ve;

"İyi o zaman babanı arıyorum sen bilirsin."dedi.Ben Cambria kasabasına gitmek istemiyordum!Kasabada yaşamak istemiyordum!

Annem babamı aradı ve bu akşam beni gelip almasını söyledi.Kapıdan hızla çıktım saate baktım geç kalmıştım.Andie beni bekliyor olmalıydı.Gittim Andie'yi görür görmez boynuna sarılıp ağlamaya başladım.Olanları anlattım."Biraz abartmıyor musun ağlamayı keser misin?"dedi.

"Andie burdan gidiyorum diyorum anlamıyor musun?"

"Yapacak bir sey yok,üzülme."

Andie hep böyleydi umursamaz,kaba.Bazen beni sevdiğini bile hissetmiyordum.Ama onu o kadar çok seviyordum ki bir türlü vazgeçemiyordum.Bu rahat tavırları ona sevgimi çok belli etmemden dolayıydı.O zaten benden emindi.

"Haftasonları yanıma gelirsin değil mi?"dedim.

"Sanmam." dedi.

Andie umursamazdı ama bu seferki çok farklıydı.

"Bir sorun mu var ?"dedim.

"Angela sen gidiyorsun.Uzaktan ne kadar yürütebiliriz ki?Bence uzatmanın alemi yok daha da açık olamam."

Hakettiğim bu muydu? Her şeyini alttan aldım ve olana bak! Hic birsey söylemeden eve gittim.Eşyalarımı topladım yarım saate babam gelecekti.

"Babamın bu güzel olaydan haberi var mı?Yoksa düğün daviyetinizi yollayarak süpriz mi yapacaksınız?"

Annem cevap vermedi.

"Biricik müstakbel kocanla tanışmayı istemem.Şimdiden söyleyeyim de böyle bir teklifle gelme."

Annem sanki hicbirsey dememisim gibi "Andie ne dedi?"dedi.

"Bitti"dedim.

Aşağıdan korna sesi gelmişti.Arabadan çıkan motor seslerine de bakarsak kesinlikle babamdı.

Vedalaşma vakti gelmişti.

Annem bana sarıldı öptü"Beni her gün ara,seni seviyorum Angela."

"Ben de" diyebildim sadece ve kapıdan çıkıp yeni hayatıma ilk adımımı attım.

İMZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin