MERHABA CAMBRİA

16 0 0
                                    

2 saat süren yolun ardından "Cambria"tabelasını görmüstüm.

"Burası mı?"dedim.

Babam gülümsedi "Hoşgeldin"dedi.

Etrafıma bakıyordum.Kocaman yemyeşil ağaçlar,tertemiz bir cadde,bisiklet süren insanlar ve masmavi bir deniz vardı.Burası cennet miydi? Hayranlıkla etrafıma bakıyordum.Hic düsündügüm gibi degildi.Babam küçük bir kafenin önünde durdu.

"Acıkmışsındır.İstediğin özel bir şeyler var mı yoksa çift etli hamburgere ne dersin?"

"Olur" dedim. Babam içeri gitti.Arabadan indim etrafı inceliyordum.Siyah bir motorsiklet hızlıca ve inanılmaz bir gürültüyle buraya doğru geliyordu.Üstüme doğru sürmeye başladı tam ezilecektim ki manevra yaptı ve tam arabamızın yanına park etti.

Küfür etmemek için kendimi tutuyordum. Ama ona ağzının payını da vermek istiyordum.Motordan indi kaskını çıkarttı. Uzun boylu siyah saçlı beyaz tenli bir çocuktu.Siyah yırtık yarım kollu bluzundan da göründüğü gibi kasları gayet belliydi.Kolundaki kocaman dövme dikatimi çekti.Tam ne olduğunu çözmeye çalışıyordum ki;

"Çok mu hoşuna gitti?" deyip sırıtmaya başladı.Bu ukala gülüş neydi böyle?Hemen sinirli halime dönüp;

"Gerizekalı üstüme sürerek ne yaptığını sanıyorsun? Biz kızlar gürültü çıkaran motorlardan çok etkileniriz zaten hele bi de üstümüze sürülüp bizi bir anlık korkutuyorsa..."

Bir şey demeden içeri girdi.Babam çıktı arabaya bindik evimize gidiyorduk.

Kısa bir süre sonra eve vardık.İki katlı bahçeli çok güzel bir evdi.İçeri girdim biraz dağınıktı ama bekar bir erkeğe göre hiç fena değildi.Babamla bir üst kata çıktık.

"Burası senin odan.Tabi sen de beğenirsen."dedi.

Çatı katında olmasına rağmen ferah bir odam vardı.Hoşuma gitmişti.

"İstediğin her şeyi alabilirsin.İstediğin gibi döşe burası senin ."dedi babam.Sarıldım öptüm.Babam aşağı indi.Ben de eşyalarımı yerleştirdim pencereden dışarı baktım.Evimizin bahçesinin önünden yine o salak siyah motor büyük bir gürültüyle geçmişti.Keşke bir taş olsaydı da kafasına fırlatsaydım! Kasabada gördüğüm ilk insan bu olmamalıydı. Yatağıma uzandım.O kadar telaştan ve hazırlıktan Andie aklımdan çıkmıştı.Beklediğimden iyiydim.Dünyam başıma yıkılır sanıyordum ama öyle olmadı.Biraz içimde burukluk var ama o da geçer heralde.

"Tatlım eğer aşağı inmezsen bu hamburgeri ben yiyeceğim"

Babam aşağı çağırmıştı.Hamburgerlerimizi yerken okuldan söz ediyorduk.

"Burda zaten tek bir okul var.Kasaba küçük olduğundan başka bir okula gerek yok.Okul büyük,güzel.Her tip insan var biraz dikkatli olursun.Şimdilik benim arabamı alabilirsin iş yerinden izin aldım.Ben işe başladığımda sana da bir seyler bakarız artık." dedi.

Yemeğimizi yedikten sonra odama çıktım.Hemen uyumayı planlıyordum.Annemi aramayacaktım,hala sinirliydim.Güzel bir uyku çekip yeni hayatıma merhaba diyecektim!

İMZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin