MERCY

15 0 0
                                    

Gözlerimi açtığımda olanlar rüya mıydı diye düşüdüm fakat telefonuma gelen

"Sayın Wilson dün geceki performansınız aklımdan çıkmıyor.Bugün öğle arasında kız kardeşim Mercy ve benimle okulun kafeteryasında buluşursanız çok mutlu olacağız-Scott"

Scott beni güldürüyordu.

"Tabi ki bay Anderson şeref duyarım" diye cevap verdikten sonra yatağımdan kalktım.Tatlı bir yorgunluk vardı üzerimde.Hazırlandım aşağı indim babam evde yoktu.Bahçeye çıktım hararetli bir şekilde telefonla konuşuyordu.Küçük bir not yazıp evden çıktım.

Okula geldiğimde kapıdan girer girmez herkes bana bakıyordu.Okula geleli daha kaç gün olmuştu ama şimdi beni tüm okul tanıyordu.Geçen gün Matt'in yanında gördüğüm sarışın bana öldürecek gibi bakıyordu.

Üzerime doğru gelmeye başladı ama sonra durdu ve geri geri gitmeye başladı.Ne olduğunu anlayamamıştım.Ne oldu derken biri koluma girdi.

"Tüm okul sana bakıyor farkında mısın ?!"dedi Mercy.

"Farkındayım güzel bir sey mi kötü mü karar veremedim"dedim.

"Biyoloji dersin mi var ?"

"Evet"

"Süper o zaman gel hadi sınıfa gidelim."

Scott sırasında oturuyordu.Biz de Mercy ile onun arkasına oturduk.Biyoloji eşim Mercy olmuştu.Bundan sonra tüm ödevleri beraber yapacaktık.Onunla vakit geçireceğime sevindim.

Ders bittikten sonra kafeteryaya gittik.Kahvelerimizi içerken yine o sarışını gördüm ama bu sefer gülümseyerek geliyordu.

"Kimler burdaymııış benim bir tanecik kardeşim,onun bir tanecik kardeşi ve sahnelerin yıldızı."

Hiç birşey anlamadım.

Mercy çok sinirlenmişti.

Scott "Caroline sonra konuşuruz"dedi.

"Aaa bitanem neden ablan seni çok özledi."

"Caroline git dedim."

"Tebrik ederim seni Angela.Geçen hafta Matt ile prova odasında yakalanmış olmasaydık senin yerine ben söylüyor olacaktım ama işte bazı güzel şeyler için diğer güzel şeyleri kaybetmek gerekiyormuş."deyip göz kırptı.

Bu neydi şimdi? Ve Matt mi demişti?Aman neyse şuan merak ettiğim başka bir şey vardı.Scott bana bir kız kardeşim var demişti ama onlar üç kardeş? Ve onun biricik kardeşi derken ne demek istedi?

Scott anlamış olacak ki "Gel dışarı çıkalım."dedi.

Ve konuşmaya başladı."Biliyorum kafan karıştı.Caroline benim öz kardeşim.Mercy üvey.Ama inan tam tersinin olması için elimden geleni yapabilirim.Annemle babam olaylı bir şekilde boşandı.Biz küçükken annemle kalıyorduk.Caroline hayatımda gördüğüm en kıskanç kız.Annem biz küçükken bir gün kapıdan Mercy ile girdi.Ve artık bizimle yaşayacağını söyledi.Tahmin ettiğin gibi Caroline kıskançlık yapıp Mercy'le ilgilendiğimiz için hem benimle hem annemle hep zıtlaşıyordu.En sonunda babamın yanına taşınmaya karar verdi o gün bugündür babamla yaşıyor ve bizden gıcık alıyor."

Şaşırmıştım.

"Onun dediklerini duymamaya çalış."dedi.

Arkamızdan Mercy geldi.

"Bu muhabbetiniz yeterince sıkıcı değil mi ? Eğlenceye var mısınız?"

"EVETTT!"

"O zaman akşamı bekleyeceksiniz"deyip dil çıkardı.

Bara gidecekmişiz.Scott önden giderken Mercy;

"Akşam sakın benden güzel olma"diye kulağıma fısıldadı.

Gülüp arabalarımıza doğru gidiyorduk.Otoparkta Matt'i görmüştüm.Yanımıza doğru geliyordu.

"Selam kaptan"deyip Scott'a omuz attı.

"Akşam görüşürüz eve gidip hazırlanmam lazım." deyip arabaya doğru yürümeye başladım.

Ne yapıyordum ben? Çocuğa trip mi atıyordum ? Kendine gel Angela.Daha çocukla doğru düzgün konuşmadan ne bu tavırlar?Hem o itici ve gıcık.Öküz,salak ve ukala.Bir serseri gibi görünüyor ve tam bir kötü çocuk havasında !!!!!

Deyip kendi kendime konuşurken başımı kaldırdığımda Matt arabamın önünde duruyordu.

"Bir şey mi oldu?"dedi

"Ne olabilir?"

"Hayır rahatsız olmuş gibi ben gelir gelmez gittin de."

"Akşam dışarı çıkacağız hazırlanmam lazım seninle bir alakası yok."

"Peki o zaman nasıl gidiyor?"

Niye benimle konuşmaya çalışıyordu?

"Standart.Senin?"dedim.

"Sıkıcı.Yapacak bir şey yok."

Akşam için onu çağırmamı mı bekliyordu? Hayır tabii ki.

"Neyse ben geç kalıyorum,görüşürüz."dedim ve çekinerek o simsiyah gözlerine baktım.Korkutucuydu.

Eve gelip hazırlandım.Siyah dar bir etek,mor bir bluz ve topuklu ayakkabılarımı giydim.Saçlarımı taradım hafif bir makyaj yaptım.Aşağı indiğimde babamın morali bozuk gibiydi.

"Bir sorun mu var?"dedim.

"Hayır tatlım.Geç kalma"dedi.

"Tamam"deyip öptüm.Aklım babamda kalmıştı.

Bara geldiğimde Scott ile Mercy orda oturuyordu yanlarına gittim.

Alkolle aram pek iyi değildi.Ama bir bardaktan bir şey olmazdı sanırım.Üçümüz gerçekten eğleniyorduk deli gibi dans ediyorduk.Bir iki üç derken çok içmiştim.Kafamı bir çevirdiğimde Caroline ordaydı.Arkadaşlarıyla dans ediyordu.Matt orda mı diye baktım ama göremedim.Scott,Caroline ile konuşmak için yanına gitti.Mercy biri ile konuşuyordu.Çocuğun arkası dönüktü.Uzun boylu ve yapılıydı.Ve bu çocuk siyah giymişti.O Matt miydi? Onların yanına doğru gidiyordum ki çocuk birden kayboldu ve Mercy "Hayatım iyi görünmüyorsun tuvalete gidelim mi?"dedi.

"Hayır ben eve gitsem iyi olacak"

"Tamam canım Scott seni bırakır bekle sesleneyim."

Kapıya doğru yürdüm.Scott'ı beklemeden arabama gittim.

Arabaya bindim.Kapıdan Scott ile Caroline bağırarak çıkıyorlardı.Pencereyi açtım.

"Scott ben gidiyorum."dedim.

Beni duymuyordu.

Kapıdan Matt çıktı.Caroline'nın kolundan tuttu çekiştirerek motora doğru sürükledi ama içerde Caroline'nın yanında yoktu. Nerden çıktı o şimdi? Mercy ile konuşan o muydu? Gaza bastım.Scott arkamdan bağırdı ama durmayıp eve gittim.Önümü doğru düzgün göremiyordum.Bulanıktı.O yüzden yavaş yavaş gidiyordum.Önüme bir şey çıktı ve aniden frene bastım.Hiç birşey yoktu.İçkidendi sanırım.Eve geldim.

Yatağıma yattığımda bir not buldum.

"Dikkatli ol.Bir daha bu kadar şanslı olamayabilirsin.İmza W."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin