Chapter 1

36 1 0
                                    

Sajra's pov

„Sjajno, baš sjajno! Mnogo ti hvala Sajra!″, vikala je Karisa iz petnih žila! Ta devojka ima stvarno dobre glasne žice. Mada, neću poricati da nije u pravu ovde jesmo zahvaljujući meni.

„Dobro Karisa shvatam i odlično te čujem. Mogla bi, za promenu, promeniti ploču. Zvučiš kao pokvareni gramofon″, odgovorila sam joj već umorna od njenog cviljenja.

Dok smo Karisa i ja razmenjivale uvrede, naša Lina, nežni cvet među nama, se tresla od straha u ćošku ćelije. Ajra, naša Atina, je pokušavala da izgleda ravnodušno i kao da smišlja nešto, ali njene oči su odale strah koji divlja u njoj.

A ja ću ovo vreme iskoristiti da Vam se predstavim i mene i moje tako zvane prijateljice.

Moje prijateljice i ja nismo obične devojke mi smo veštice, kao što sam naslov knjige kaže naš zadatak je štitimo vladare u koje je naš narod nekada imao poverenja. Iako su se stvari promenile mi idalje nastavljamo tamo gde su naši preci stali. Prva na mom spisku bi bila Karisa. Karisa dolazi iz Podvodnog Carstva, kćer grčkog Boga Posejdona i egipatske Boginje Tefnut. Karisa ima kraljevsko plavu boju kose i vizantijsko plave oči. Što se tiče njene ličnosti Karisa je jako arogantna i ima jako dugačak jezik koji ja nekad moram da kratim. Nikom ne prašta lako ma šta god taj jadnik uradio, ali na stvari gleda iz drugog ugla i to je ponekad korisno. Naravno ako se Karisa udostoji da pomogne, znate, da joj ne padne kruna s glave, iako je još nema.


Sledeća bi bila Lina naš nežni cvet. Zašto nežni cvet? Pa Lina je jako meke duše, veoma je stidljiva i uvek će ti pomoći makar je to ubilo. Nema kratak fitilj, a ako se ljuti to je retka pojava ali je zato isplakala jezero suza. Lina je kćer Boginje Nut i Boga Ioha, bogova Egipta, a dolazi iz Carstva Oblaka. Lina ima boju kose koja podseća na zalazak sunca, a njene oči imaju boju vedrog noćnog neba koje su ispunjene nekim nežnim sjajem.

Ajra, naša Atina. Kćer Grčkog Boga Hefesta i egipatske Boginje Ba Neb Tet, dolazi iz Carstva Vatre. Ima crvenu boju kose, baš one nijanse vatre u kaminu. Njene oči su plave boje podsećaju na vatru Podzemlja. Njena ljutnja zavisi od njenog raspoloženja, ne smeje se često, bar ne od... ma nije važno. Nije tvrdoglava, a nije nešto ni nežna da se razumemo. U zavisnosti koji si "zločin" počinio ona je ta koja odlučuje da li će ti oprostiti ili ne.


Poslednja na spisku bih bila ja. Među našoj maloj bandi ja sam prava misterija i nameravam da tako i ostane. U svakom slučaju rećiću vam osnovno o sebi. Nisam obična veštica, ja sam kriminalac, ubica nazovite to kako god. Poznata sam kao Beli Vuk (White Wolf). Kako to da jedan kriminalac bude zaštitnik? Smatrajte ovo uslovnom slobodom i nekom vrstom testa, ako položim slobodna sam ako ne trunuću u nekom ćorku dugo, dugo... Otom potom, moja kosa je crne boje, a moje oči nisu ništa drugačije osim što su ispunjene tamnim nijansama sive boje. A moji roditelji, poreklo? To je na vama da saznate.

Naravno moje koleginice nose uniforme bele boje sa znakom svojih zemalja na leđima i oko pojasa sa strane. Nešto slično onome što nose nindže. S druge strane ja odbijamda nosim to smeće i zato ne nosim uniformu, moja odeća je crne boje. Crna polu-rolka bez rukava koja prekriva samo grudi, crni šorc koji dolazi dopolovine butine, duboke čizme sa blagom potpeticom i naravno uvek zakopčana kožna jakna bez rukava. Na levom ramenu imam ″tetovažu″ vuka.


Napokon je Karisa prestala da se ubeđuje sa mnom i počela da teši Linu, iako nisu seste po krvnoj liniji čini mi se kao da jesu. Pošto me se Karisa okanila a Ajra ignorisala sela sam na metalnu klupu koja samo što se nije srušila. Gledajući u prljavi kameni zid ćelije okovan prašinom i prljavštinom premotavajući sve što nam se dogodilo u protekla 24 sata.

ZaštitniceWhere stories live. Discover now