Evdeki koşuşturmadan sıkılıp odama girdim. Tabi ki kapımı kapatmadım bide kapıyı kapatıp azar yemek istemiyordum.
-Cansuu, Dilsu'nun montunu bulamıyorum yardım! Annem yine sinirli babam aşağı indi.
Stop düğmesine basın evet. Bu güzeller güzeli kız benden 2 yaş küçük kız kardeşim Bersu. Uzun, esmer, bacakları boyum kadar.
Dilsu dediğide benim hayatınızda görüp görebileceğiniz en uslu ikiz kardeşlerimden biri diğerinin adı Göksu.
Su-su-su-su. Bilmiyorum bizimkiler o aralar suya mı muhtaçmış ama benim teorim biri benim adımı sallamış sonradan gelenleride bana uyarlamak için götlerini yırtmışlar bence böyle, sanırım dörtümüzünde kız olması onlar için iyi birşey. Bizi sakın 'Çatıdaki çiçekler' deki gibi biblo bebekler sanmayın. Bazen hepimizin farklı yerlerden alındığını düşünüyorum. Sadece ikizlerin doğumunu gördüm sanırım onların annemle babamın kızları olduklarına inanabilirim. İkiside sarışın tatlı. Bersu ise upuzun esmer ve düz saçlı. Ben mi? Orta boylardayım saçım uzun ve şekilsiz o nasıl olur diye sormayın lütfen ne olduğunu bilmiyorum çok fazla tüyleniyo uzun dalgalı düz sanırım emin değilim kıvırcıkta olabilir aslında, neyse sanırım hepimizin kahverengi gözleri olması kardeş olabileceğimize işaret.
Her neyse play'e basın.
- Hadi Cansu
- Ha tamam tamam. Hangisi mor olan mı?
-Evet
O sırada annemin sesi bütün apartmanda yankılandı. ''kızlarrr hadi babanız indi bile.'' Birbirimize baktık gözlerimi devirip cevap verdim.
- Anne şeyy bulamadık.
- Neyi buldunuz ki bu zamana kadar zaten yatağın üstünde dedim dinleseniz kulağınızla..... Diye devam ediyo işte.
10 dakika sonra arabadaydık kulaklığımı taktım. İstanbul'a gidiyorduk ordan da Yalova teyzemin yazlığı vardı. Yalova'da 1 haftalık tatil. Az ama olsun İstanbulumu görcem ya yeter.
Merabaaa :) wattpada artık bi klasik olarak sadece okurum diye başlamıştım. şimdi yazıyorum aslında öncedende yazıyodum ama kendi kendime kimse okumuyordu.umarım beğenirsiniz çok heyecanlıyım bu aralar biraz internet problemim var ama eliden geldiğince bunu size yansıtmıyacağım okuyanlar için teşşerkkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAHA 16 (Ara Verildi)
RandomAdım Cansu Belen, Cansu BELEN. Birşey ifade etmedi değil mi? Etmez çünkü ben hiçkimseyim yada daha kötüsü ben... ben herkesim hani şu amerikan dizilerinde ana karakterlerin arkasında dolaşan öğrenciler vardır ya onlardan biri. Belki ilk bölümde birk...