#SEHUN'un1GÜNÜ

710 66 12
                                    

Sehun:Bu sabahta Suho'nun iğrenç gaz çıkarma kokusuyla uyandım.
Daha alarmın çalmasına yarım saat vardı.
İç çekip telefonu elime aldım ve yatağın altına girerek temiz hava kokladım.Telefonda Instagram turu yapıyordum.Kimseyi takip etmediğim için kendi yakışıklı fotoğraflarıma bakıyordum.Keşfetimde ise mankenler vardı hep.Onların o güzel fotoğraflarına bakarken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ve Suho'nun çalan alarmı ile kendimi toparladım.
Suho her zamanki gibi dakikti.Alarmı hiç çalmadan kapatıyordu,onu bu yüzden seviyordum.Suho ile günaydınlaştıktan sonra odadan çıkmasını bekledim.Odadan çıktıktan sonra sabah keyfime devam ettim.Bir elim manken fotoğraflarında bir elim de neyse...
Yataktan kalktım ve mutfağa indim.Kendime mısır gevreği koydum ve yemeğe başladım.Açıkçası kimse yemek için birbirini beklemiyordu ki düzgün bir kahvaltı yapan tek Xiumin vardı ama o da askerde.Keşke diğerleri de bir an önce gitse...
Kahvaltılık gevreğimi yerken 'ulan bok gibi paramız var hala aynı evde yaşıyoruz aq' diye geçiriyordum.
Ben kahvaltı yaparken Baekhyun'un söylenme sesleri geliyordu.Her sabah bir şeylere söyleniyordu.Söylencek bir şey bulamazsa bile geçmişte söylendiği şeylere tekrar söyleniyordu.Baekhyun'un sesinden uyanan üyeler de Baekhyun'a söyleniyordu.
Mutfağa ilk D.o girdi.Sessizce bir şeyler hazırlıyordu hiç bize yer misiniz diye sormuyordu,zaten onda öyle bir incelik de yok.Chen ise her zamanki gibi tuvaleti işgal ediyordu.Her sabah sıçıyordu çocuk.
Uyanışımız böyleyken Suho bana bugünkü planlarımızı anlatıyordu,diğer üyelere anlatmıyordu çünkü onu kimse dinlemiyordu.
Ben de kafa sallıyordum,diğer üyelere laf atıyordum.
Hazırlanmak için odama çıktığımda her sabah olduğu gibi Chanyeol son ses müzik ile sabah bakımını yapıyordu,onun aksine ise yeni uyanan Kai korkunç bir halde tuvalete gidiyordu.Bu arada Baekhyun tuvaletten ellerini yıkamadan çıktı ve o ellerle Chen'e dokundu.
Üstümüzü giyinirken de ayrı bir telaş vardı.Chanyeol kendi kıyafetlerini giyse bile bizim dolabımızı karıştırırdı.Baekhyun ise karar veremiyorum diye cırlardı,D.o'nun ise giyinme problemi yoktu.
Hepimiz giyinip bizi almaya gelen arabaya bineriz ve asıl curcuna başlardı.
Keyfi yerinde olan üyeler,bunlar sabah sabah sadece Chan-Baek-Chen üçlüsü,şarkı söylerdi,birbirlerine vururlardı,bağırırlardı,D.o sinirlenip onlara vururdu,Suho anlamasa bile gülerdi,salak üçlü ise bağıra bağıra şarkı söylemeye devam ederken Kai de uyurdu.Ben de müzik dinlerdim ya da hiçbir şey yapmazdım.
Uzun bir yolculuktan sonra,yolun uzun olmasının sebebi üyelerin çekilmez olduğundandır,şirkete geliriz.Bizi bekleyen fanlar varsa kapıda beni görünce çığlık atarlar.Bize gizliden mektuplarını verirler ben de saklarım,onu sonra okumak için ama Xiumin çöpe atardı.
Şirkette bazen diğer idolleri görürüz.Mesela bugün SNSD'den birini gördüm.Aramızda şöyle bir diyalog geçti.
-Sehun eskiden ne güzel bize istediklerimizi alırdın,seni kullanırdık hep.
-Evet,öyle.
-Çok büyüdün,çok...
O günleri özlermiş gibi baktı güzel,tatlı kadın.
-Evet,öyle.
-Pratik için mi geldiniz?
-Evet.
-Sıkı çalış Sehun.
Çalışıyorum zaten orospu.
-Çalışırım.
-Ben gidiyorum,hadi görüşürüz.Suho'ya beni bulmasını söyle.
İki ekmek de alayım mı?
-Tamam,söylerim.
Kızlardan hiç haz etmem.
Asansöre binip pratik yapacağım katta indim ve pratik odasına girdim.BTS'den Fake Love şarkısını açtıktan sonra dans etmeye başladım.
Öğlen yemeğine kadar dans ettikten sonra üyelerin her biri yemek için dağıldı.Uzun zamandır beraber yemiyoruz çünkü birbirimizi görmekten çok sıkıldık.Size biraz üyelerden bahsetmek istiyorum.Liderimiz biliyorsunuz ki ben.Herkesle çok iyi anlaşıp onları iyi koordine ederim.Grubun maknaesi Baekhyun çok mızmız ve hiç çekilmez biri.Chen sesi güzel işte başka da bir işe yaramıyor,Kai desen orospu,Chanyeol...Chanyeol'u severim.Suho da kötü huyları olmasa iyi çocuk.D.o çok konuşuyor başımı ağrıtıyor.Xiumin zaten askerde.Bir üyemiz daha vardı ya,unuttum bak.
Böyle çekilmez üyeler olduğu için herkes ayrı ayrı yemek yerdi.Ben genellikle kim gelirse şansıma onunla yemek yerdim ve hesabı da cömert biri olduğum için hep ben öderdim.Bugün Kai ile yemek yiyecektim.Canı pizza çekti ve ben de ona uydum.
Pizzamız geldi ve yemeğe başladık.
-Pizza istememiştim ben,niye bana sormadın ne yiyeceksin diye?
Afiyetle pizzasını yerken bana teşekkür etti.
-Bir kere de hesabı sen ödesen olmaz mı Sehun?
Hiç komik olmayan şeyler anlatırdı ama ben çok düşünceli biri olduğumdan kalbi kırılmasın diye gülmeye çalışırdım.
Ama suratım aynı acının tatlı tebessümü halini alırdı.
Yemeklerimizi yedikten sonra Chan ve Baek spor salonuna inerdi,bugün ben de peşlerine takıldım.
Kaslarıma bakıp kıskanmasınlar diye çok ağırlık kaldırmazdım genelde yürüyüş yapardım ama Baekhyun kıskanç bir cazgır olduğu için bana kötü gözlerle bakıp bana nazar değmesini sağlardı.Ben koşu bandında takılırken Baekhyun Chanyeol'a laf attı.
-Chanyeol şunu kaldırabiliyor musun?
-Kaldırabiliyorum hyung.
-Kaldırsana.
Baekhyun emir vermeyi severdi.
-Çok ağır.
Baekhyun'un yüzü farklı şekiller alırken Chanyeol altan altta Baekhyun'a sırıtırdı.Baekhyun ağırlığı kaldıramayınca Chanyeol el atıp Baekhyun'a hava atardı.
Ben de onlara bakar omuz silkelerdim.Alt tarafı 7.5 kg'lık dambıl.Ben o dambılı şeyimle bile kaldırırım.
Spor salonunda ben dolu diğerleri boş vakit geçirdikten sonra aynada seksi vücudumu çekmeyi ihmal etmezdim.
Saat öğlen 2 olunca toplantı salonuna çıkardık.Spordan sonra Chanyeol duş almadığı için oda leş gibi ter kokardı ve biz odada yavaş yavaş çürümeye başlardık.
Bugün comeback fikirleri değerlendirecektik.İlk olarak Suho'nun fikri alınacak.
-Bence karanlık bir konsept olmalı.Sert dans hareketleri,sert kıyafetler.Fanlarımız bunu sever eminim ki.Mesela yer olarak uzayı kullanabiliriz.Uzayın yüzünde dans ederiz.Bu fikri Sehun'a da anlattım çok beğendi.Değil mi Sehun?
-Ne?Evet,haklısın.
Bok gibi fikir.
Neyseki Suho'nun fikrini kimse beğenmeyince diğer üyeler söz aldı.Sıra Baekhyun'a geldiğinde aklındaki düşünceleri anlatması o kadar uzun sürdü ki 4 kere tuvalete gidip geldim.Chanyeol da önüne kağıt almış her zamanki gibi bir şeyler karalıyordu.Overdose albüm logosu da Baekhyun'un konuşmasının fazla uzun sürdüğü için Chanyeol'un karalamasıdan ortaya çıkmıştı.
Baekhyun'dan sonra kimsenin konuşmaya hali kalmadığı için herkes dağıldı.Chen tek başına takılacağını söyleyerek şirketten ayrıldı.Bu aralar hep tek takılıyor ne yapıyorsa artık.Ben para karşılığı bir şeyler yaptığından şüpheleniyordum.
Ben,Chanyeol ve Suho da bir şeyler içmeye gittik ve güzel bir sohbet ettik.
Sehun:Bilmiyorum bu aralar bizimle takılmıyor,kendi kendine havalarda bir değişik anlamıyorum.
-Suho:Chen'in sorunları olduğunu düşünüyorum ben de Sehun.
Sehun:Sence bizden sıkıldı mı?
Chanyeol:Bence sıkıldı.
Sehun:Ben Kai'de de bir şeyler seziyorum.O da bizden ayrı takılıyor hep.
Chanyeol:Vardır bir şeyler.
Çocuklarla bir şeyler içtikten sonra onlardan ayrıldım çünkü çok sıkıldım.
Arabada giderken Chen'i gördüm ve durup onu da aldık arabaya.
-Nereden Sehun?
-Chanyeol ve Suho ile bir şeyler içtik.Sen?
-Bir şeyler aldım ben de.
-Bizden tek takıldığın için Suho şüpheye düştü.İtibarımızı düşünmediğini söyledi.
-Gerçekten bunu mu dedi?
-Biliyorsun ben kimse hakkında konuşmam.
-Sadece tek başıma olmak istiyorum,insan yalnız kalmak istiyor.Ne diye böyle şeyler düşünüyor ki?
-Kai de senin gibi,tek takılıyor.
-Ben kıyafet alışverişi yapıyorum Kai kadın-Neyse ağzımı bozmayacağım.Bunu sonra konuşurum.
Arabadan indikten sonra Chen bahçede oturmak istediğini söyledi ben de eve geçtim.Kapıda Kai ile karşılaştım.
-Nereden?
-Bir şeyler içtik,sen?
-Ablamın yanındaydım.
Salona geçip koltuklara oturduktan sonra baştan aşağı Kai'yi süzdüm.
Çok yakışıklıydı.
Ama benden öğrenecek çok şeyi var.
-Benden duymuş olma ama üyeler yanlış bir şeyler yaptığından şüpheleniyor.
-Ne?Ne gibi yanlış şeyler?
-Bilmiyorum,benden laf çıkmaz.Ağzım kapalı.
Kai son kez bana baktıktan sonra yanımdan kalktı ve bir daha çıkmamak üzere odasına girdi.Canım sıkıldığı ve yapacak bir şeyim olmadığı için D.o ile film izlemeye karar verdim.Benimle izleyeceği için çok mutlu oldu.
-Sehun tek izleyeceğim dedim.
Bilgisayarı açıp arama tuşuna Enes Batur:Gerçek Kahraman yazdıktan sonra filmi açtı.
Biz filmi izlerken Suho da yanımıza geldi.Suho asla peşimi bırakmıyordu.
Film izledikten sonra yatakta yatarak sohbet ederdik.Onlar genellikle benim yorum yapmayacağım şeylerden bahsederdi ve ben de uyuya kalırdım.
Benim de sıradan bir günüm böyle geçerdi.
Param olmasına rağmen Suho'yu başımdan atmayı sağlamıyordu.
O yalnızdı,yapayalnızdı.

Abnormal EXO 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin