Kris:Evet,ödülümüz sizi buradan alıyoruz,uçağa koyuyoruz.
Uçağı indiriyoruz ve sizi saunaya sokuyoruz.
Sauna keyfinden sonra ise CZN Burak size istediğiniz bir yemeği yapıyor ve ardından sizinle TikTok çekiyor.
Ve bitmedi!
Herkes istediği kişiye seslenecek oyundan sonra!
Taeyong:Sauna mı?
Hassiktir ya.
Mark:Anne beni emanet ettiğin adam küfür ediyor.
Kris:Ödülü nasıl buldun Sana?
Sana:Bu ödülü kazanmak çok istiyorum.
Kris:Ben de senin kazanmanı istiyorum.
O zaman oyuna geçelim mi?
İlk oyun Jungkook ve Kai arasında!
Kai:Yani ben kazandım.
Jungkook:Göreceğiz.Bunu ARMY için kazanacağım.
Kris:Evet,Kai havuza atlıyor.Çıkıyor.O çok seksi gözüküyor.O kesinlikle bunu bilerek yapıyor.Jungkook bir atak gerçekleştiriyor.Kai çamura atlıyor,Kai çamurda gözükmüyor!Adeta çamurla bütün oluyor.
Evet Kai önde,Kai çivilerden kolaylıkla geçiyor ve toplara ulaşıyor.Jungkook'ta atletik vücudu ile toplara ulaşıyor ve işte şans oyunu.Kai birinci topu atıyor,Jungkook birinci topu atıyor.Bakalım Kai mi Jungkook mu kazanacak?Ve Kai kazanıyor.
Lisa:Jungkook'un kazanmasını istemiştim.
Sehun:Kai'nin kazanmasını istedim,evet be.
Suga:Jungkook nasıl kaybettin ya?Seni de top diye deliğe soktu adam.
Jungkook:Kai sokmak konusunda benden daha tecrübeliydi,kaybettim.
Kris:Evet,ikinci maç Xiumin ve Mark arasında.
Xiumin:Mark,sana yedirdiğim yemekleri düşün.Anandan daha ana,babandan daha baba,sevgilinden daha sevgili oldum.Sana ve diğerlerine.Bunu unutma.
Mark:Bunu kazanacağım,tüm NCT'nin ruhu bende.
Xiumin:Oha o kadar kişinin ruhu nasıl sığdı?
Kris:Evet,maç başlıyor.Xiumin koşmakta zorluk çekiyor yaşından dolayı nefes nefese kalıyor.Yeni çıtır olan Mark hızlı bir çıkış yapıyor,onun bu çıkışlarına çok alışığız.Mark havuzdan çıkış yapıyor.Xiumin daha havuza yetişemedi.Mark çamurdan da çıkış yapıyor.Xiumin çamura daha yeni geliyor.Mark denge tahtasına çıkıyor,Xiumin denge tahtasından düşüyor.Mark toplara ulaşıyor ve birinci topu delikten çıkarıyor.Xiumin peşini bırakmıyor,Xiumin'e acıyorum.Çoluk çocuğun peşinde olması gerekirken hiç utanmadan parkurlarda konuşuyor ve ben konuşurken Mark ikinci topu da delikten çıkarıyor.
Ve Mark kazanıyor!
Baekhyun:Daha fazla çıkmak kelimesini duymak istemiyorum.
Xiumin:Yedirdiğim yemekler,bakıyorum çabuk unutmuşsun.
Mark:Teşekkür ederim Xiumin,adil bir maçtı.
Xiumin:Senin kazanmana sevindim,sonuna kadar git.
Mark:Suho Bey boşları alabilir miyiz?
Kris:Mark yine diğer yarışmacılara karşı çıkış yapıyor.
Evet üçüncü maç Lucas ve Chanyeol arasında!
Evet,maç başlıyor.Chanyeol yarışmacıya göz kırparak yarışmacının aklını karıştırıyor ve önden başlıyor.Havuzu ve çamuru oldukça kolay geçiyor.