#SURVIVOR

584 48 180
                                    

Chanyeol:Hadi Suho GG

Suho:Üzdün reis.

Kai:Suho da gidiyor,bu gidişle 12 kişilik grup 1 kişiye dönüşecek.

Xiumin:Yalnız hep Sehun'un sevdikleri gidiyor farkında mısınız?Luhan'ı seviyordu gruptan ayrıldı,Tao'yla arkadaş oldu Tao ayrıldı,Suho'yla yakınlaştı şimdi o da askere gidiyor.

Sehun:Kimi sevsek gidiyor işte Xiumin...

Suho:O kadar paramız var bedelli yapamıyoruz.

Chanyeol:Merak etme oturumlar bana emanet.

D.o:Tek derdi oydu.

Suho:Canım oturumlarım...

Chanyeol:Bu yüzden Abnormal EXO'nun yeni varisi olarak oturumu ben gerçekleştireceğim arkadaşlar.

Suho:Bir Suho olamazsın ama onun yolundasın.

Chanyeol:Bugün sizlerle EXO Survivor yapacağız.

Kris:Ben Survivor Extra programının sunucusu olabilir miyim?Hayatımda hep bu kadar boş ve zerre düşünmek gerektirmeyen bir sunucu olmak istemişimdir.

Chanyeol:Tamam,Kris bizim yorumcumuz olacak,Acun Suho olacak.Bizler ise yanımıza bir kişi alacağız.İstediğiniz kişiyi alabilirsiniz.

Önce kimi alacağınızı ve grubunuzun isminin ne olduğunu açıklayın.

Sehun:Jungkook'u almak istiyorum.Grubumuzun ismi de 27cm.

Baekhyun:Lucas.Grubumuzun ismi Aşk-ı Memnu. 

D.o:Suga.Grubumuzun ismi hayattantiksinenlerderneği.

Chanyeol:Al al tüm BTS'i topla.Benim zaten kimi alacağımı biliyorsunuz.

Kai:Lisa,grubumuzun adı Yenge.

Tao:Ben Mark'ı almak istiyorum,adada da harika bir çıkış yapacağını düşünüyorum.

Chen:Ren,grup adı Eskiyi Getir Yeniyi Al.

Kris:Vaaay.

Luhan:Birbirimizi alamıyor muyuz?Ben Xiumin'i almak istiyorum.

Xiumin:Olur.Grubumuzun ismi de Barış Özcan olsun.

Luhan:Olsun.

Lay:Sana'yı alıyorum.Grubumuzun ismi Dest-i izdivaç.

Chanyeol:O zaman Sehun-Kook takımına bakalım.

Sehun:Peki hiç düşündün mü bu şöhretin bir son bulacağını falan?

Jungkook:Kaderimizde varsa bir düşüş seve seve kabul ederim ben bücüş

Sehun:Yani hiç korkmuyor musunuz 1D gibi olmaktan?Ya Jimin müslüman değilse?Zayn'in din değiştirmesinde yaşamıştım zaten bir şok,Jimin'i de kaldıramam.

Jungkook:Bizi 1D ile mi karşılaştırıyorsun?En azından bizim tarzımızı yansıtacak bir topluluk yok,her yerde Zayn saç stilini mi görmek istersin BTS çantalı kız mı?

Sehun:O kadar kötü ki kötünün iyisini de seçemedim.Neyse,biraz strateji konuşalım mı?

Jungkook:Ne önemi var.Oyunları kaybetsem bile fanlarım beni finale kadar taşıyacak.Benim tek rakibim Suga.Bakalım bana atılan oy mu fazla Suga'ya mı?

Sehun:Suga için şimdiden üzüldüm.

Jungkook:Bak palmiye yapraklarından ARMY yazdım.

Sehun:Palmiye ağacı dedin de ben üyeler için endişeleniyorum.

Abnormal EXO 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin