#SuperM

814 66 250
                                    

Suho:3. kitap 3. doğum günü.Bugün 18 Kasım yani biricik tekicik yazarişkoşsumuzun doğum günü.

Sehun:İyi ki doğdun Suho.

Suho:Benim değil yazarın.

Sehun:Yazar sen değil misin?

Suho:2016'dan bu yana devam eden kitap.Arka sokaklar diye diye on beş sezonluk arka sokaklara döndük.Yazarişko bu kitabı yazmaya 17 yaşındayken başlamıştı şimdi 21 yaşına giriyor.

Sehun:O zaman bu 4. doğum günü olması lazım.

Suho:Onu tam olarak ben de anlamadım.İlk kitap çok uzun olduğu için orada yazarın doğum gününü iki kez mi kutladık bir kez mi hatırlamıyorum.
Aman bize ne yazardan sizler neler yapıyorsunuz?

Sehun:Chanyeol bir şey yapacakmış.

Chanyeol:Hepinize Merhaba Arkadaşlar,
Bugün müşterek sizler ile birlikte aramıza yeni çıkış yapmış olan Super M grubunu almak istiyorum.

Lay:SuperM diye yazılır yalnız.

Tao:Kore'nin Avengers'ı yalnız.

Suho:Gruptan Kai ile Baekhyun'u attım.

Sehun:Neden?

Suho:Çünkü başka bir grupta yer aldıkları için grupta yer alamazlar bu yüzden grupça onları grubumuza alacağım.

Chen:Senin anan yani.

Chanyeol:Lütfen SuperM üyeleri kendilerini tek tek tanıtabilir mi?

Kris:Hayır.

Baekhyun:Merhaba,ben grubun lideri.

Chanyeol:İsmin yazmıyor kimsiniz acaba?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chanyeol:İsmin yazmıyor kimsiniz acaba?

D.o:Lütfen adını söyler misin?Yeni bir grup olduğunuz için tanınmıyorsunuz.

Xiumin:Fotoğraftaki de tanıdık geldi.

Baekhyun:İsmim Baekyun ve grubun lideriyim.

Sehun:Bizim de Baekhyun diye üyemiz var.

Suho:En baş belası üyemizdir kendileri.

Baekhyun:Paralel evrende o bir grubun tüm sorumluluğunu üstlenen bir lider.

Suho:İnşallah bizim Baekhyun da liderliğin ne kadar zor olduğunu anlar.

Lay:Boş yapma Suho.

Baekhyun:Anlıyor merak etme Suho.

Suho:Anlıyorsa ona göre davranır umarım.

Baekhyun:Hayır eskisi gibi davranacak yine.

Abnormal EXO 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin