Suho:Evet üçüncü kitabın da 100. oturumuna geldik bunda emeği geçenlerin emeğini...Neyse 100. oturum dışında yazarişkoşun doğum günü.
Exo'ya yazacak konu bulamıyorum bu yüzden nct'den çalıyorum ve fotoğrafların ficini yapıyoruz.
Sehun:Arkadaşlar ilişkimizin çok iyi gittiğini sanıyordum ama beni aldattığını öğrendim.Hem de bir değil iki değil üç değil beş değil tam on kişiyle!Oysa bu fotoğrafı çekerken ne kadar mutlu hissediyorum.
Kris:Yedi Kocalı Chanyeol yakında tv'lerde.
Kai:Her gün başka kadın mı f*ck yapıyordun Chanyeol?
Baekhyun:1 değil 2 değil 3 değil tam 5 kavanoz bal.
Chen:Ya Chanyeol'un gördüğüm en iyi fotoğraflarından olabilir aşırı şeker değil mi?
D.o:Şu ayı öküzünü şeker bulabilen var mı?
Kris:Bulmuşlar,on kadın garanti :D
Tao:Chanyeol'u seven en az on kadın bulabilirim :D
Chanyeol:Bunlara da iyi malzeme olduk ya.
Kris:Beyler online derse bir çocuk katılıyor dehşet yakışıklı.Adını falan bulmaya çalışıyorum ama adında fenasi_kerim yazıyor.Ayrıca çok rahat davranıyor derslerde sanki okul babasının.
Baekhyun:Terbiyesiz adam
Luhan:Bu nasıl bir tişört?
Kai:Sehun'un gamsızlığını istiyorum.
D.o:Gamsızlık konusunda sen ve Sehun kapışırsınız yalnız.
Sehun:Oraya eğitim için giriyorsun adam ol da eğit kendini.
Kris:Seninle kendimi daha iyi eğitebileceğimi düşünüyorum.
Baekhyun:İnternetten biriyle tanıştım arkadaşlarıma fotoğrafını atmak için ondan selfie istiyorum ve bana bunu gönderiyor.Onu kırmadan nasıl bok gibi fotoğraflar çekindiğini söyleyebilirim?