Bylo pondělí. Byl 1.den školy. Nechtělo se mi. Společně s holkama jsme došly k peklu, s krycím názvem škola. Vevnitř jsme se musely rozloučit. Ony šly do třídy 3.ročníku a já do třídy 2.ročníku. Tam jsem se posadila úplně do zadu. Zazvonilo na hodinu a já si jen povzdychla. Najednou se otevřely dveře a učitel vešel se 7 klukama. Všichni, včetně mě se postavili a na náznak učitele si zase sedli. Učitel začal představovat ty kluky. Všichni se posadili, až na jednoho, on si neměl kam sednout. ,, Běž si sednout za Y/N. Sedí támhle v poslední lavici. "řekl učitel. Si ze mě dělá prdel nebo co? Ten kluk šel za mnou a sedl si vedle mě. ,, Ahoj. " zašeptal. ,, Ahoj. "zašeptala jsem na oplátku já. Pak už jsme raději poslouchali učitele. Když zazvonilo na přestávku, šla jsem okamžitě na chodbu a čekala na kamarádky. ,, Tak co je novýho? " zeptala se Susan. ,, Skoro nic. Jenom máme 7 nových spolužáků. Nic víc. "řekla jsem. ,, A kolik je to kluků? " zeptala se Vanessa. ,, Sedm. " odpověděla jsem. ,, A to říkáš jen tak? "vyjekla Van (Vanessa). ,, A.. Líbí se ti nějakej? " zeptala se Andrea. ,, Nemyslíš, že je na to moc brzy? "řekla jsem jí na to. ,, No já zapomněla... Ty potřebuješ na všechno čas. " řekla otráveně Andrea. Pak jsme si povídali o blbostech no a asi za 5 minut začalo zvonit. Typika. Sedla jsem si tedy na židli. Ten nový kluk, který sedí vedle mě si povídal s kamarády, kteří seděli před námi. Když vešla učitelka, všichni se postavili a pak si zase sedli. ,, Jak se máš? "zeptal se mě ten kluk. ,, Ujde to.. A ty? " zeptala jsem se. ,, Celkem fajn. "odpověděl. Učitelka si nás nijak nevšímala, tak jsem se ho ještě zeptala: ,, Jak se vlastně jmenuješ? " ,, Vždyť to řikal učitel. " ,, Já nedávala pozor. " ,, Tak fajn. Jeon Jungkook. A ty? " ,, Y/N N/Y(N/Y je tvoje příjmení) " Dokončili jsme konverzaci. Za nedlouho zazvonilo a já šla zase na chodbu.
ČTEŠ
Be mine!
FanfictionTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Y/N (vaše jméno) je studentka ze Soulu. Má 6 kamarádek(Andrea, Vanessa, Katka, Susan, Hannah, Sarah), ale ani s jednou nechodí do třídy. Ty patř...