10. dobře

1K 51 0
                                    

Bylo to už několik měsíců, co jsem se kamarádila s klukama. Byli už i prázdniny. Tento večer mě pozvali k nim domů. Přišla jsem k nim do obýváku a překvapilo mě, že každý z nich má růži. Každý mi ji podal. ,, Děkuji. "řekla jsem překvapeně. ,, Co se děje? " dodala jsem. ,, Nevím, jak ti to mám vysvětlit. "řekl Joon. ,, Tákže.. Chtěli by jsme tě podrobit zkoušce. Každý týden budeš jednotlivý den s každým z nás např. v pondělí budeš s Hobim a v úterý třeba s Jinem. Budou to vlastně jakoby levely. Chceme totiž zjistit, jestli někoho z nás miluješ. A my víme, že nám to neřekneš. " vysvětlil Joon. ,, Tento týden půjdeš někam na rande. Řeknu ti pořadí a neboj, ten den ti ten dotyčný napíše. Tákže.. Pondělí:Hobi, Úterý:já Joon, středa: Jin, čtvrtek: Jimin, pátek: Yoongi, sobota: Tae, neděle: Kook. V pondělí ráno se tu vždy sejdeme a domluvíme se. Teď, jestli nemáš nějaký dotaz, můžeš jít. "domluvil Joon. ,, Kam půjdu zítra? ",, To ti napíšu. " odpověděl Hobi. Já jen přikývla a s růžemi v ruce jsem přemýšlela nad tím vším. Proč to chtějí vědět? Já to sama nevím. Přišla jsem domů a začala si prohlížet růže. Všichni mi dali bílou růži, až na Kooka. Ten mi dal rudou růži. Pak jsem se šla umýt a šla spát.

Be mine!Kde žijí příběhy. Začni objevovat