2. seznámení

1.6K 76 2
                                    

O měsíc později

,, Nechtěla by ses projít? "zeptal se mě v hodině matiky Kook. ,, Kdy, kde, proč? ",, Zítra v 16:00 u parku, protože tě chci seznámit se svými kamarády. " Já pak jen přikývla, že půjdu.

Další den

Skončila škola a já šla s holkama domů. ,, Dneska jdu s Kookem ven. "řekla jsem. ,, Kdo je Kook? " zeptala se Katka a mně došlo, že jsem jim o něm ještě nic neřekla. ,, Kook je můj kamarád, který sedí vedle mě. A je nový. Dneska mě pozval ven, aby mi představil své kamarády. "shrnula jsem. ,, A ty sním něco máš? " zeptala se Hannah. ,, Né. Co tě to napadá? "odpověděla jsem. ,, A.. Líbí se ti? " zeptala se Sarah.  ,, Ano. Trochu ano. "řekla jsem stydlivě. Říkám jim vše. A to popravdě. Pak už jsme se o tom nijak nebavily (překvapivě) a šly jsme dál.
Bylo 15:00 a já se šla připravovat. Jako vždy mi vtrhla do pokoje Van s tím, že mi pomůže. Vybrala mi  žluté triko a červené šortky. Pak jsem si udělala menší make-up a dala si vlasy do culíku. Asi v 15:45 jsem šla k parku.

Jungkook' s POV
Čekal jsem u parku na ni. Kluci zatím čekali v našem společném domě. Ano. Bydlíme všichni spolu. Najednou jsem uviděl přicházející Y/N. Zatajil se mi dech. Slušelo jí to a to moc.  Upřeně jsem se na ni díval. ,, Ahoj. "vytrhla mě z myšlenek. ,, A-ahoj. " řekl jsem. Pak jsem se konečně probudil a vedl ji za klukama. Když jsme přišli, vyzuli jsme se a šli do obýváku. Tam už všichni čekali. Když si nás všimli, pozdravili nás a začali se představovat. ,, Já jsem Kim Taehyung. " ,, Já Min Yoongi. " ,, Já jsem Park Jimin. " ,, Já jsem Kim Seokjin. " ,, Já Kim Namjoon." ,, A já jsem Jung Hoseok." Nakonec se jim představila i Y/N. Pak jsme si k nim sedli a začali si povídat.

Y/N's POV
Ten večer jsem se náramně pobavila. Se všemi jsem se sblížila. Ani nechápu, jak jsem si jich mohla nevšimnout. Když jsem byla na odchodu, Tae se nabídl, že mě vyprovodí. Já souhlasila a společně jsme pak šli ke mně.

Tae's POV
Líbí se mi. Je veselá, upřímná a velmi hodná. Když odcházela, nabídl jsem se jí, jestli bych ji nemohl vyprovodit. Ona jen souhlasně přikývla. Já jsem se obul a oblékl. Naposledy jsem se ohlédl za klukama. Vraždili mě pohledem. Já na ně jen vypláznul jazyk a šel Y/N vyprovodit.

Be mine!Kde žijí příběhy. Začni objevovat