16. překvapení pt.2

926 51 0
                                    

V pondělí mi Joon zdělil, že další bude zase nějaké překvapení. Zase na stejném místě a ve stejný čas.

Pondělí: Šla jsem k určenému místu. Tam čekal Hobi. Slunce zapadalo. ,, Musím.. Musím ti něco říct. Jsi krásná a to hodně. Jsi chytrá a.. Já tě miluji. "řekl. Ne ne ne. Toho jsem se bála. Já ho nemiluji a on mě ano. Objala jsem ho a on mě doprovodil.

Úterý: Přišla jsem před kavárnu. Joon už tam čekal. Pak mě chytil za ruku a někam mě vedl. Dovedl mě na nějakou mýtinu. Klekl si a spustil: ,, Jsi velmi chytrá a to se mi na tobě nejvíce líbí. Jsi i hezká a já tě miluju. " Nééé. Já ho nemiluji. Objala jsem ho a tvářila se, jakoby nic.

Středa: Přišla jsem do restaurace a Jin už seděl u nějakého stolu. Přišla jsem k němu a pozdravila ho. On mi pozdrav oplatil. Sedla jsem si k němu. Objednala jsem si zmrzlinový pohár a on taky. Snědli jsme ho, zaplatili a šli ven. ,, Takže Y/N.. Shrnu to rychle. Miluji tě. " řekl. No tak to bylo rychlé. Zase to bude jen platonická láska pro něj. Jako u ostatních jsem ho objala a šla domů.

Čtvrtek: Přišla jsem ke kinu. Zase nic nedávaj. Pozdravila jsem se s Jiminem. ,, Jsi velmi roztomilá a menší, než já. To na tobě miluji. I Love U. " řekl. Ááchjo. U něho mi to bude nejvíc líto, ale já se zamilovala do někoho jiného.

Pátek: Yoongi a pizzérie. Bylo to úplně stejné, jako s ostatními. Nebylo to ono.

Sobota: Tae. On je okouzlující. Ale nemiluji ho. Když řekl ,, miluji tě "bylo mi ho hodně líto. Já ho ne.

Neděle: S Kookiem jsme se procházeli po pláži. Uběhla celkem dlouhá doba a já byla už smutná. Co když mě nemiluje a nevyzná mi lásku, jako ostatní? Najednou mi nějak zmizel z očí. Stála jsem u lesa a najednou jsem si všimla nápisu z růží: , Následuj svíčky.' Šla jsem tedy po cestě ze svíček, až jsem dorazila k altánku. Bylo tam spoustu svíček. Kook se tam najednou objevil a řekl: ,, Milá Y/N. Když jsem tě poprvé spatřil, málem jsem oslepl tvou krásou a roztomilostí. Když jsem uslyšel tvůj hlas, málem jsem ohluchl tou krásou. Tvé jméno se mi líbilo a líbí. Když jsi tenkrát šla ke mně-byl to ten den, kdy jsem tě seznámil s klukama- se mi zatajil dech. Byla jsi tak nádherná. Když jsem tě viděl v černobílém oblečení... Byla jsi ještě hezčí. Když jsem tě políbil.. To byl ten nejlepší zážitek, který jsem kdy zažil. Milá Y/N. Miluji tě více než cokoliv či kohokoliv na světě. " Do očí se mi na hrnuly slzy štěstí. Běžela jsem k němu a objala ho. Nakonec mě jen vyprovodil.

Be mine!Kde žijí příběhy. Začni objevovat