Noční Vánoce s Kookem
Přišli jsme od kluků. ,, Mám pro tebe ještě jeden dárek. " řekl Kook. ,, A jaký? " zeptala jsem se. ,, Slyšela jsi někdy pojem 'Noční Vánoce s Jungkookem?' řekl. ,, Ne. Co to je? "zeptala jsem se. ,, To uvidíš. Běž se zatím připravit do pokoje. " řekl. Pak zmizel v kuchyni. Na co se mám připravit? Asi na ty 'Noční Vánoce s Kookem'. Ale jak? Vždyť já ani nevím, co to je. Šla jsem nahoru do našeho pokoje a jen tak si sedla na postel. Zanedlouho přišel Kook a.... BEZ TRIČKA!!! Nasucho jsem polkla. Ta vypracovaná hruď a.. A ty svaly!! ,, Jaktože nejsi připravená? "zeptal se. ,, Emmm.. Jo. Emmm... Protože jsem nevěděla, na co. " řekla jsem sekavě. Nedivte se. Stojí před vámi krásný kluk, který má vypracované tělo a vy ho milujete. Jen si to představte. ,, Já tupec. "řekl na to. ,, No.. Jak bych ti to vysvětlit... Emmm.. Tobě to vážně ještě nedošlo? " řekl po chvíli. Takže si to shrnem. Vánoce.. Noční Vánoce.. S Kookem.. Přišel bez trička.. Ááá.. Už to chápu.. On chce... Vy víte co.. ,, Ahá.. Tohle myslíš.. Tak jo.. "řekla jsem. Začal se ke mně opatrně přibližovat. Když byl dostatečně blízko mě, lehla jsem si. On si lehl na mě a podpíral se lokty. Začal mě líbat. Po té obdaroval motýlími polibky celý můj obličej. Pak se přemístil na krk. Já zaklonila hlavu a jen vzdychala. Dorazil k mé klíční kosti a skousl mi ji. Já se prohla v zádech a vzdychla jeho jméno. Pak ze mě (doslova) strhl triko i podprsenku. Jedno z mích prs strčil do úst a honil jazykem mou bradavku a s tou druhou si hrál prstem. Pak je vyměnil. Po té vytvářel mokrou cestičku až k mému podbřišku. Strhl mi kalhoty. Pak vstal a sundal si ty své. Hned na to i boxerky. Pak mi strhl kalhotky. Já se na něj vyděšeně podívala. On se nade mnou "slitoval" a jako přípravu do mě vložil dva prsty. Pak s nimi začal i pohybovat. Zvykla jsem si rychle. Prohnula jsem se v zádech a než jsem stačila cokoliv říct, pohltila mě vlna orgasmu. On ze mě vyndal své prsty a olízl si je. Pak do mě začal pomalu vnikat. Musela jsem si zvyknout na jeho délku. Až jsem si zvykla, povolila jsem mu pohyb. On se začal pohybovat. Já se mínila zbláznit z toho, jak to bylo příjemné. ,, R-rychle-leji. "dostala jsem ze sebe. On přidal na své maximum. Pak začal přirážet. Nahodil zběsilé tempo. Oba jsme nekontrolovatelně vzdychali. Než jsme stačili cokoliv říct, oba jsme se naráz udělali. Pak do mě ještě párkrát přirazil a svalil se vedle mě. Oba jsme začali rozdýchávat prožitý orgasmus. Přitulila jsem se k němu a položila si hlavu na jeho vypracovaný hrudník. ,, Děkuji. " řekla jsem téměř neslyšně. ,, Já tobě taky. "řekl. Pak nás přikryl dekou a oba jsme se odebrali do říše snů.
Ahóój! Správně.. To jsem zase já. Chtěla bych se vám omluvit za tuto kapitolu. Vím, jak je hrozná... Kupodivu mi dochází fantazie i na toto. Ani nevím proč. Tuto kapitolu jsem odkládala jak jen to šlo. Až jsem si nakonec řekla, že ji prostě napsat musím. Navíc teď píšu knížku s jednokapitolovkama a budu se snažit, aby byli 18+. Ale nevím jak to půjde.. Držte mi proto palce. Jinak doufám, že se tato kapitola alespoň někomu líbila. Mám toho poslední dobou vážně moc. Sice jsou prázdniny, ale já jedu pryč (když toto budete číst, budu už doma) a nebudu si moc vzít tablet, ve kterém mám tuto úžasnou aplikaci. V mobilu mám totiž plnou paměť a Wattpad si tam nemůžu nainstalovat. Bude se mi strašně stýskaaat!!!! Číst sice budu přes Wattpad (internet a mám vyfocených i pár dalších knížek), ale nebudu psát. Takže... Užijte si prázdniny a hlavně nezapomeňte číst..
Vaše jane_love_bts.😊
ČTEŠ
Be mine!
FanfictionTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Y/N (vaše jméno) je studentka ze Soulu. Má 6 kamarádek(Andrea, Vanessa, Katka, Susan, Hannah, Sarah), ale ani s jednou nechodí do třídy. Ty patř...