Hüzün

10 0 0
                                    

Aynı bankta yan yana oturuyorlardı.adam derin bir nefes aldı tam konuşmaya başlayacaktı ki bu sessizliği ilk bozan kadın olmuștu.
"Şu dünnyada o kadar insan intihar ediyor ki
Kadını,erkeği,daha çocuk yaşta olanı... kimi belki aldatıldığından,belikide işsiz olduğundan,bazılarıda üniversiteye gidemediği için hayatlarına son veriyorlar.Hepsinin birer salak olduğunu düşünürdüm"
Adam konuşmaya dahil olabilmek adına ağzınì açtığı anda daha tek kelime edemeden kadın konuşmya devam etti.
ilk önce gökyüzüne baktı gökyüzünün rengi koyulaşmìştı birazdan yağmur yağacağì belliydi."şu dünyanın güzelliğine bak derdim,şu dünyadan tat alamayan başka hiç bir yerde alamaz derdim.düşünürdüm kendi kendime kim hayatından vazgeçecek kadar salak olabilir diye?" Gözünden bir damla yaş aktı silmeye tennezül etmediği gözyaşları içinde biriktirdiği kederi dışarı atıyordu.somra kazağının kollarını sıvazladı bileklerini adama gösterdi adam ilk önce korktu ve şaşkınlıkla kadının bileklerine baktı.kadının bileklerinde hiçbir şey yoktu kadın bi anda bileklerini gösterince adam intihar ettiğini düşünmüştü.kadın devam etti konuşmaya yarı ağlamaklı haliyle.
-Evet yanlış görmedin bileklerimde hiçbir şey yok hiç bir zaman kendimi fiziksel olarak yok etmeye çalışmadìm belki de cesaret edememişimdir ama ben ruhumu çürüttüm yavaş yavaş öldürdüm tüm benliğimi ilk önce soyutladım kendimi herşeye karşı sonra gülmez,ağlamaz,konuşmaz hatta yürümez oldum. Sen hayatıma girip çıktıktan sonra benim o salak diye tanìmladığım insanlardan hiçbir farkım kalmadı.yok ettim kendimi senden sonra..geride ne seni bıraktım ne de sana aşık olan o aptal kızı! YANDIĞIM ATEŞTE ONLARIDA KENDIMLE BERABER YAKTIM.
Yavaşça ayağa kalktı çantasını koluna taktığı esnada yağmur yağmaya başladı.☔⚡
Gökyüzü onlar için mi ağlıyordu bu kadar, yoksa genç kızın gözyaşlarını saklamak için mi?
Son bir kez bakmak istemişti öpmeye,koklamaya doyamadığı adamı ama cesaret edememişti işte çünkü baksaydı onu orada öylece bırakamazdı....

Bu kitabi yeni yazmaya basladim daha dogrusu bir butun haline getirmeye karar verdim ilerleyen zamnlarda cok guzel seyler olacagina emin olabilirsiniz bu satirlarimda kendimize dair şeyler bulmak istiyorsaniz okumayi birakmayin ve bana destek olun oy vermeyi unutmayin sevgilerle gorusmek uzere💖😄😄

Kalbime DokunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin