Ζακέτα να πάρεις

58 10 26
                                    

Πανικός

Τρέχουμε τώρα. ΤΡΈΧΟΥΜΕ.

Εγκεφαλικό;

Σκας;

Τρόποι κούκλα, έλεος..

Ωχ Παναγιά μου

Έλα Cora κούκλα μου μπορείς να το κάνεις. Συγκεντρώσου. Πρέπει απλά να πιέσεις λίγο παραπάνω τον εαυτό σου.

Το μέλλον σου εξαρτάται από τα επόμενα κρίσιμα λεπτά της ζωής σου. Το θέμα πρέπει να το χειριστείς με ψυχραιμία και καθαρό μυαλό.

"ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΚΛΕΊΝΕΙ ΓΙΑ ΓΑΜΗΜΈΝΗ ΒΑΛΊΤΣΑ"

Νεύρα διακρίνω και δεν κάνουν καλό.

ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΆΣ ΞΈΡΕΙΣ

Και ναι...

Αυτή ήμουν εγώ που βρίζει έξω φρενών τη βαλίτσα της, ενώ ταυτόχρονα έχω κλειδώσει την παλιά, γλυκιά, καλή ψυχραιμία μου σε ένα κουτί.

Να ζητάει βοήθεια

Και φοβούμενη για τη ζωή της

Ναι

Η ψυχραιμία όλα αυτά;

Απαξιώ γιατί προσπαθώ να μη το χάσω τελείως, ευχαριστώ.

Τώρα θα μου πείτε εσείς 'κοπελιά σου έχει στρίψει και εμείς φεύγουμε γτ με ανώμαλους δεν μιλάμε'

*κουνάνε το χεράκι στον αέρα και φεύγουν θεαματικά*

Αλλά και ο τρελός έχει τη λογική του σωστά;

Και εγώ κυρίες και κύριοι, σουπιές και σαλάχια, αγαπητοί αναγνώστες και αναγνώστριες έχω μία λογική εξήγηση.

ΜΕΤΑΚΟΜΊΖΩ

Ευχαριστώ, εγώ κάπου εδώ τελείωσα.

Και ναι. Έφτασε και για εμένα αυτή η μέρα που μετά από αρκετό διάβασμα κατά τη διάρκεια της τρίτης λυκείου, ένα ξέφρενο καλοκαίρι στο βουνίσιο χωριό της μαμάς στην ερημιά και αρκετούς τόνους συμβουλών προστασίας από τους γονείς μου, να φύγω για οπουδήποτε αλλού εκτός του σπιτιού μου.

Με τα πρόβατα έκανες κούκλα παρέα το καλοκαίρι;

Γίνεται να σε αφήσω σπίτι εσένα;

Όχι

-_-

...
..

Στο θέμα μας

Οι περισσότεροι έφηβοι στην ηλικία μου επιθυμούν να φύγουν από το πατρικό τους και να πάνε κάπου μακριά για να σπουδάσουν και να ζήσουν την "φοιτητική ζωή".

The BeginningOù les histoires vivent. Découvrez maintenant