Super Market αξία

25 7 10
                                    

Ξέρω πως έχω υπερβολικά πολύ καιρό να ανεβάσω κεφάλαιο ή γενικά να δώσω σημάδια ζωής 

Life is hard sometimes:)

Αλλά γύρισα και όχι μόνο γύρισα αλλά προσωπικά θεωρώ πολύ δυναμική την επιστροφή μου 

Θα προσπαθήσω να μην το γυρίσω σε Χουντίνι για τόσο καιρό ξανά 

WARNING:

ΓΎΡΙΣΑ ΠΟΛΎ ΔΥΝΑΜΙΚΆ ΟΠΌΤΕ ΞΕΙΝΆΕΙ ΜΕ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΣΚΗΝΟΎΛΑ ΓΙΑ ΔΏΡΟ ΣΥΓΧΏΡΕΣΗΣ ΟΠΌΤΕ ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΜΕ ΔΙΚΉ ΣΑΣ ΕΥΘΎΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΆ 

ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΘΑ ΤΟ ΓΡΆΨΩ ΠΟΛΛΈΣ ΦΟΡΈΣ ΑΚΌΜΑ ΑΥΤΌ ΤΟ WARNING ΜΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ 

ΑΥΤΆ ΛΟΙΠΌΝ ΙΝΤΖΟΙΙΙΙΙ 





________________________________







Το μόνο που ακούγεται είναι οι βαριές ανάσες μας μέσα στην ησυχία του δωματίου.

Οι κινήσεις του είναι γρήγορες, σχεδόν άγριες. Τα πόδια μου πονάνε αλλά η απόλαυση που μου προσφέρει με κάνει να θέλω κι άλλο. Να τον θέλω κι άλλο "Πιο γρήγορα" προσπαθώ να του πω αλλά οι αναστεναγμοί μου δεν με αφήνουν να ακουστώ καθαρά.

"Γαμώτο" τον ακούω να λέει αναστενάζοντας και εκείνος και συνεχίζοντας πιο γρήγορα και με περισσότερη δύναμη. Τα πόδια μου είναι τυλιγμένα γύρω από τους γοφούς του, ενώ εκείνος πιέζει δυνατά τα χέρια μου στα σεντόνια. Είμαι εντελώς εγκλωβισμένη κάτω από το ζεστό και εντελώς γυμνό σώμα του ενώ εκείνος έχει θάψει το πρόσωπό του στο λαιμό μου.

Όσες φορές και να το είχα φανταστεί ποτέ δεν περίμενα να είναι τόσο καλό. Να είναι εκείνος τόσο καλός. Όλο μου το σώμα τρέμει, το κεφάλι μου πέφτει πίσω στο μαξιλάρι ενώ εκείνος αφήνει το ένα μου χέρι και προσπαθεί να κρατήσει ψιλά τα πόδια μου μέχρι τέλους "Έλα, για μένα" ψιθυρίζει στο αυτί μου και εγώ κλείνω τα μάτια μου "Θα τελειώσεις για μένα;"

"Εγώ..-"

Νιώθω τη μικρή γλώσσα του Bowling να με γλύφει στο πρόσωπο και ανοίγω τα μάτια μου ελαφρώς ενοχλημένη και σχετικά αναμμένη σα καντιλάκι θα έλεγα.

Ε ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΈΧΟΜΑΙ

Τι έπαθες καλέ;

ΜΑ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΤΟ ΚΌΒΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ;!

Δε το σχολιάζω με βλέπεις έτσι;

Σηκώνομαι καθιστή στο κρεβάτι μου και κοιτάω τον στρουμπουλό γάτο μου. Ανενόχλητος, χωρίς να του καίγεται καρφί με κοιτάει στα μάτια και κάτι στο βλέμμα του με κάνει να πιστεύω πως με ένα μαγικό τρόπο ξέρει τι αμαρτωλά όνειρα έχω.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 17, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

The BeginningDonde viven las historias. Descúbrelo ahora