Ryan se pune la banca lui și mănâncă în liniște chips-urile cumpărate. Se suna de intrare, elevii se pun la locul lor, iar profesorul intră în clasă. Ryan se uită prin clasa după Aaron, și se încruntă când nu-l vede. Bagă chipsurile sub bancă și își scoate telefonul. Se șterge pe pantaloni de unsoare apoi incepe sa scrie mesajul.
Ryan: "Ai ajuns la spital în coma alcoolica? Sau ești la bibliotecă?"
Aaron intra in clasa și primește mesajul, se uită la Ryan apoi la telefon și îi răspunde la mesaj .
Aaron: "Probabil"
Ryan rade încet, își bagă telefonul sub bancă și se uită amuzat la Aaron.
- Scuza-te ca ai întârziat!
Ryan șoptește, și face semn subtil spre profesor care se uită urât la el iar Aaron se uită la profesor.
- Îmi pare rău că am pierdut 2 secunde din presupusele chestii importante de care depinde viitorul meu!
- Oh my God!
Ryan zice șoptit exasperat, își pune mâna peste ochi și încearcă să nu râdă și Aaron se pune in banca și se uită la tine.
- Prea mult?
- Prea adevarat!
Ryan mormăie încă amuzat și se uită la fata ofensată a profesorului.
- Îi stă bine ofensat! Se uită la profesor Îl prinde!
Ryan își deschide caietul, cu un mic zâmbet pe buze. Aaron își deschide și el caietul și notează și el niște cuvinte pe care le mai aude din când în când din gura profesorului aproape mort.
- E legal sa vină mort la școală? Șoptește
- Presupun. Uită-te la mine, zombie mergător! șoptește inapoi, puțin încruntat
- Pai măcar tu mai ai ceva viața pe aco- nu apuca să termine că-l întrerupe profesorul
- Aaron, ce-ar fi sa ne spui răspunsul daca tot ai timp de discuții!
Aaron se ridică în picioare și se uită la profesor apoi ridică culegerea.
- Răspunsul e aici! Vă ajut să-l căutați?
Ryan își ridică capul ușor spre tine, și o privire sarcastica
- Aaron, acolo sunt exerciții pe care tu trebuie sa le rezolvi! Ce cauți?
Aaron se apleacă spre Ryan.
- Exista răspunsuri la sfârșit, am căutat!
- Oh, și Ryan știe răspunsul? Profesorul zice sarcastic Nu ar fi frumos daca nu l-ați spune?
Ryan se ridică în picioare după ce iti inteparteaza fata de a lui.
- Treisprezece?
- Aaron ia culegerea și se uită la sfârșit E corect zâmbet de idiot
- Bun, amândoi stați jos profesorul zice iritat ca Ryan a răspuns corect.
- Tch!!Ryan se strâmbă și se pune pe scaun
Aaron lasă culegerea și se uită la ceas. Oftează și se strâmbă când vede că e doar și 15 minute. Ryan îl prinde de mâneca de la bluza și îl pune forțat pe scaun fără să zică ceva
Când se suna de ieșire Aaron se ridică înainte să de-a profesorul tema și fuge.- Not today! I'm tired!
Ryan ofteaza, noteaza tema apoi își bagă cărțile în ghiozdan. Se ridică și merge in urma lui Aaron
- În ce peșteră ai intrat?