Aaron termină la bucătărie și merge in camera lui apoi se aruncă în pat.
Ryan intră pe ușă și este întâmpinat imediat de Dylan.
- Ryan, ai venit!
Dylan îl îmbrățișează pe Ryan, apoi ii întinde o bere
- Simte-te ca acasă, okay?
Ryan aprobă, ia berea apoi o pune pe masa. Se inteparteaza de sticla de bere, merge in bucătărie și ia o sticlă de cola.
Cateva ore mai târziu
Ryan rade și mai ia o gura de bere. Dylan, care nu era la fel de beat ca Ryan, își pune mâna pe umărul lui.
-Hai sa stea duc aca-
- Ești mai rău decât mama! Ryan își dă ochii peste cap
-Ryan, ești beat. Zi-mi unde stai ca sa te duc acasă!
- Never say never! țipă, fuge de lângă Dylan și râde
Dylan îl ia telefonul din buzunar după ce îl prinde și caută prin numerele de telefon.
- Hey, Ryan–
Dylan își ridică capul din telefon. Ryan își întoarce capul spre el, cu ciocolata in jurul gurii
- Ce? mormăie, încercând să mestece ciocolata care și-a băgat-o in gura
- Cine este alcoholic yeeter cu o inima?
Ryan se oprește din mestecat și se uită în gol, apoi se uită iar la Dylan.
- Ah, that's Aaron!
- ok! Dylan apasă pe butonul de apelare și se întoarce cu spatele la Ryan.
Aaron se ridică din pat și merge la bucătărie și-și ia tot ce avea acolo apoi se pune pe canapea și ridică telefonul când sună și da TV-ul mai încet, apoi răspunde fără să se uite cine sună.
- Who are you and why you bothering my mummification?
Înainte ca Dylan să vorbească, Ryan sare în spatele lui și îi ia telefonul din mana.
- Aaron, sweetie!
- Ai băut alcool cumva? Serios Fără mine?
- Oh. OH– IM SO SORRY, I DIDN'T MEAN TO!
Ryan zice dramatic, gata să plângă. Dylan mârâie iritat și îl aruncă pe Ryan după spatele lui. Ia telefonul și îl ține blocat la pământ pe Ryan
- Okay, sunt Dylan. Poți să vi să-l iei pe Ryan? E beat și nu poate conduce!
Aaron gata să de-a pe gât o sticla cu alcool se uită trei secunde la sticlă. Apoi ii răspunde:
- Sunt acolo în câteva minute, dar imi rămâi dator cu alcool!
- Da, sigur! Își dă ochii peste cap și închide
Aaron se îmbracă și iasă din casă apoi merge după Ryan.
Ryan se uită la Dylan, apoi își ridică sprâncenele-Ce faci?
-Incerc sa te opresc din a mai bea alcool!
Ryan ia o sticla de bere care era pe lângă el și bea din ea in timp ce se uita fix în ochii lui Dylan
-Reușești?