Cap.6

65 10 2
                                    

După liceu

Aaron iasă din clasa înaintea profesorul și fuge spre curte. Ryan merge calm după Aaron, cu ochii in telefon.

(...)

Aaron deschide ușa cu piciorul și-și aruncă ghiozdanul pe jos apoi merge la bucătărie.
Ryan pune ghiozdanul lângă canapea apoi se pune pe ea. Își lasa capul pe spate și închide ochii.
Aaron vine si-i pune în brațe la Ryan două cutii cu înghețată și lângă erau două sticle de whisky.

- Daca intru în coma alcoolica dau vina pe tine rade și ia o sticla de whisky

- Nu o sa o poți face pentru că mai mult că sigur o sa întru și eu!

- Bruh pufnește amuzat apoi bea din sticla

Aaron se pune turcește pe canapea și amesteca whisky-ul cu îngheața.
Ryan lasa sticla jos și se uită la telefon.

- Ce? Pună iar sticla la gura

- Hei, scumpule! Suntem în oraș și voiam să venim in vizita la tine!

Ryan se îneacă. Începe să tușească

- Cumva mâncai? Scuze ca te-am întrerup!

-Ah, nu.. este okay. Se ridică și caută ghiozdanul cu privirea. Unde sunteți? Vin după voi?

- La aeroport!

- Da, ne vedem acolo!

Ryan închide apelul și își trece mâinile prin păr de mai multe ori.
Aaron se uită la Ryan si râde ușor.

- Dacă pleci nu uita să-ți săruți iubitul? glumește

Ryan, cum era puțin beat, își ia ghiozdanul de pe jos, îl sărută scurt pe Aaron apoi iese val-vârtej din casa lui.
Aaron se uită după Ryan și se îneacă cu înghețata care o avea în gura.
Ryan se pune la volan și se oprește când vrea sa pornească mașina.
Sta câteva secunde în liniște apoi țipă.

-WHAT THE FUCK AM I DOING?! WHAT THE FUCK DID I DO?!

Se lovește cu capul de volan apoi inspiră și expiră.

-Okay, okay. Ești okay. Ești beat, dar okay. Poți să faci asta! murmură, porneste mașina și merge spre aeroport.

Aaron se ridică și duce înghețata la bucătărie apoi urcă în camera lui.

AlcoholUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum