Cap.4

74 7 0
                                    

Ryan deschide mașina, își aruncă ghiozdanul pe bancheta din spate apoi se urca la volan.Ryan murmură o melodie in timp ce intra în casă, și merge spre camera sa. Pune ghiozdanul lângă ușă apoi se trântește in pat.
Aaron așteaptă să se facă roșu și trece strada, apoi intra in curtea casei.

Ziua următoare

Aaron iese din casă pe jumătate mort apoi intră înapoi și-și ia ghiozdanul pe care-l uitase in camera lui apoi merge spre liceu.
Ryan încuie mașina apoi merge leneș spre intrarea din liceu.

(...)

Aaron stătea la banca lui cu căștile pe urechi iar langa el era o tipă pe care nu a văzut-o in viața lui la liceu care încerca să-l convingă să vorbească cu ea.
Aaron își dă jos căștile și se uită la ea.

- Ori îmi spui ceva productiv ori mă lași să-mi ascult muzica! Se uită plictisit la fata

- Sunt Sam! Fata întinde mâna spre Aaron

- Altceva? Aaron ii privește mână fetei

Ryan intră în clasă și se încruntă când vede tipa pe care nu o cunoștea și care stătea în scaunul său.
Ryan își mijește ochii apoi se pune cu două bănci mai în spatele tau.
Aaron vrea să-și pună iar căștile pe urechi dar Sam îl prinde de mână.
Aron mijește ochii și se uită la ea.

- Dă-mi drumul la mana!

- De ce ?

- 1. Te știu de aproximativ 5 minute și 2. Urăsc oameni!

- Dar tu ce ești? Râde

Aaron se strâmbă la expresia veselă a fetei și se apropie de ea.

- Sunt un robot, am fost programat sa ucid și să detest întreaga rasă umană începând cu fetele enervante! Spune cu o voce neutră și o fată fara expresie

Sam îi eliberează mână și se uită în fața.
Ryan tresare când telefonul începe să-i sune brusc, și răspunde fără să verifice cine l-a sunat.

- Hello? zice confuz și panicat

- Ryan, buna! vocea lui Emily se aude pe partea cealaltă iar Ryan ofteaza puțin ușurat Deranjez?

- Nu chiar...

Aaron se uită la Sam care începuse să zâmbească iar și se ridică.

- Eu nu mă mai bag in asta iar! Se pune in altă bancă

- Ai pățit ceva? Întreabă încet, urmarindu-l cu privirea pe Aaron

- M-am plictisit și voiam să vad ce faci!?

- Păi, sunt obosit și posibil o sa am o cădere nervoasă, dar încă respir. Deci, sunt bine!

- Vrei să vorbești cu profesorul că să te scuteasca-

-Sunt deja la liceu, deci nu vad rostul!

Sam se ridică și ea și merge după Aaron. Aaron face o fată exasperată și o privește.

- Poți sa nu mă mai urmărești? Ești mai rău că o lipitoare mă jur! Și după mă întreba lumea de ce urăsc oamenii! Își pune căștile pe urechi

Sam se uită la Aaron apoi Zâmbește iar și-l ia în brațe.

- Dacă zâmbești! Spune fericita

Aaron stă nemișcat încercând să se gândească cum să iasă din ăsta.

- Lasă-mă!

- Dacă zâmbești!

- Ți se pare ție că îmi arde mie de asta? Ia manile de pe mine!

Ryan se încruntă apoi închide apelul. Lasă telefonul să cadă pe bancă și se ridică. Se uită cu o privire moartă și iritată la Sam, în timp ce se apropie de ei.
Aaron își lipește tare capul de banca și mormăie ceva.

AlcoholUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum