Aaron se întoarce ținând în brațe un câine care îl lingea pe față in continuu apoi îl lasă jos și se uită la Ryan.
- Numele lui e Whisky!
- Wha– Why. I'm– I don't want to know.
Whisky sare in pat și se pune cu capul pe labele din față și îl privește pe Ryan.
-Oh. Ryan se uită înapoi la Whisky I've been blessed. I can die in peace now!
Whisky se pune calm pe Ryan și stă acolo.Aaron se așează in pat și se uită la Ryan.
- Probabil o sa stea ceva timp acolo
- Oh. My inexistent soul is hiperventilating!
Aaron îl mângâie pe Whisky și se lasă pe spate în pat iar Whisky începe să-l lingă pe față pe Ryan.
- Nopate buna Ryan!
Ryan zice sarcastic, încercând să-l oprească pe Whisky. Aaron îl ia pe Whisky care acum incepe să-l lingă pe el, oftează apoi închide ochii.Ryan își pune mâinile sub perne și își pune un obraz pe ea, si adoarme.
(...)
De dimineață Aaron doarme sub Whisky care balea pe fața lui fără nicio problema.
Ryan cască, își sprijină obrazul în palmă si se uită la cana de cafea din fata lui.Whisky coboară in fugă după Aaron care avea o ciocolata in mana, Aaron intra in bucătărie și se urca pe masă.
- Nu și astăzi Whisky! Nu și astăzi!
Whisky se uită la Aaron având capul într-o parte și da din coada. Ryan își ridică privirea spre Aaron.
-What the fuck are you doing?
- Vrea să-mi mănânce ciocolata, normal iar fi dat ;-; Dar e cu alcool Zâmbește inocent
-Ciocolata nu e buna pentru câini, you uncultured twat
- Nici asta n-ar fi bine sa o fac normal il sărută pe Ryan Dar o fac!
-Sweetie, your gayness is showing!
- U kissed me first
-My gayness is always showing, you twat!
Aaron se da jos de pe masă și se pune pe scaun. Ryan se ridică, ia din frigider o lămâie, o taie pe jumate apoi o stoarce in cafeaua sa.
Aaron se uită la ce face Ryan apoi se uită la Whisky care încerca să ia pâinea de pe masă.-So... Ryan vorbește și o gura din cafea În ce an suntem?
Aaron se uită la Ryan neutru și ridică din umeri.
- Cel in care o sa murim
-Oh my God, finally!!
Ryan se lasă pe spătarul scaunului, și capul pe spate
Aaron se ridică și-și face un sandwich, fără alcool spre surprinderea tuturor, și se așează la masă.-Azi trebuie sa mergem la facultate? Mormăie cu ochii închiși
- Nu știu
Aaron se ridică și se uită la data de la telefon.
- Neah... E sâmbătă
-Thank God!
- Ar trebui sa ies pe afară?
Aaron spune asta in timp ce deschide geamul și înjură lumina soarelui care ia intrat în ochi.
- No. O sa iei foc!
-Yeah... Probabil din cauza alcoolului râde
Ryan pufnește amuzat, da pe gat cafeaua apoi se ridică.
- Cred ca plec!
- Ne vedem la facultate? Ridică privirea spre Ryan sau la înmormântare?
-Nu sunt aceleași chestii? Întreabă puțin confuz și se uită la Aaron
Aaron se uită la el serios.
- Înmormântare e mult mai bună și se termină mai repede
-Și totuși, plângi la ambele. Termină de legat șireturile și deschide ușa.