Aaron era în fundul biblioteci printre rafturi și cărți stand turcește și citind ceva ce nici el nu știa despre ce era vorba. Ryan intră lejer in biblioteca și merge calm spre Aaron.
- Yo! Se uită in jos la Aaron
Aaron face cu mâna și continuă să dea paginile la fiecare două rânduri citite.
- Vrei să-ți cumpăr ceva de mâncare?
-Ciocolata cu alcool?
-Daca găsesc îți aduc. Altceva?
- Neah...i'm good
Ryan aprobă apoi se întoarce pe călcâie. Își bagă mâinile în buzunare și merge spre ieșirea din biblioteca. Aaron se sprijină de perete și se uită prin cărțile de pe raft.
(...)
- Hey, Ryan!
Ryan se oprește și se uită la Emily. Fata ajunge lângă el și zâmbește
-Ce mai faci? Mă simt de parca n-am mai vorbit de ani!
- Merg sa i-au de mâncare. Iar ultima dată când am vorbit a fost acum 3 zile! Ryan se uită neutru la ea
-Oh... Emily expira Pot să vin cu tine?
Ryan ridică din umeri și merge spre magazin cu Emily după el.
Aaron îșii scoate telefonul și caută site-ul lui preferat pentru anime.
Emily se uită la Ryan cum ia un coș și începe să meargă printre rafturi.
Aaron își scoate căștile și le conectează la telefon apoi da volumul la maxim și se uită la anime.- Hey, Ryan?
- Hm?
- Ce-i cu toate fructele?
- Heh? Ryan se uită la coșul jumate plic cu fructe apoi ridică din umeri Fructele sunt bune, nu?
- Yeah... Emily zice nesigură Dar de ce ai mai luat ciocolata?
-Pentru ca metabolismul trebuie sa fie stricat cumva, corect?
Aaron se sprijină cu spatele de un raft și picioarele le așează pe raftul paralel care era gol.
Ryan plătește produsele, ia punga și iese din magazin. Își deschide sticla de Strongbow si bea din ea.-Nu știam că-ți place alcoolul...
-Păi... O faci acum zice oarecum neinteresat
Aaron lasă telefonul la o parte și caută dicționare de japoneză.
Emily se uită la Ryan, care se uita in jur.- S-a întâmplat ceva?"
-Uh? Nah, fam. Anxiety just actin' up ! Zice casual, și merge în continuare.
-Hah? Ryan, ești ok?
- Bruh, it be like that sometimes!
Emily se uită îngrijorata la Ryan, care merge calm spre biblioteca.
Aaron se trântește pe jos și deschide dicționarul începând să memoreze cuvinte.- Yo, lil' shit!
Ryan îl strigă pe Aaron dar este 'shh-it" de bibliotecara. Își dă ochii peste cap apoi pune ghiozdanul pe un scaun. Ii face semn lui Emily să se pună la masa apoi merge spre Aaron.