Chapitre 17

13 1 10
                                    


Omniscient point of vue


"Euh... Tim ? interrogea prudemment la colorée.

- Quoi ENCORE ??? s'énerva le petit.

- Tu nous en veux ? 

- D'avoir hurler et fais des bruits bizarres inconnus ?

- Je te jure que je peux tout t'expliquer !!!

- Et moi je te jure deux choses : la première c'est que je veux pas que tu m'explique du tout, la deuxième c'est que t'as intérêt à encore avoir les CD, j'ai râté deux épisodes à cause de vous ! 

- Je te les mettrai demain ok ?

 - NAD, TIM, VOUS VOULEZ MANGEZ QUOI ???

- J'PEUX T'AIDER À FAIRE À MANGER ST'EU PLAÎT ??? S'TEU PLAÎT, S'TEU PLAÎT, S'TEU PLAÎT !!!! hurla le garçon en sautillant partout.

- Ok ! Tu veux manger quoi ? 

- Du steak !!! Et... je sais pas...

- Du riz ça te va ? 

- OUAAAAAAAIIIIIIS !!!!! 

- DJ Nad est ici, cassez-vous et passez-moi une chaise !!! ordonna la plus âgée en accordant sa guitare. 

- Tu vas jouer quelle musique ? interrogea son petit frère.

- Écoute et tu sauras ! fit-elle mystérieusement en jouant les premières notes. 

- I love it when you call me señorita, I wish I could pretend I didn't need ya, but every touch is ooh-la-la-la, it's true la la la, ooh, I should be running, ooh, you keep me coming for ya... chanta la brune en se déhanchant légèrement.

- C'est ÇA un booty shake ? J'imaginais ça beaucoup plus impressionnant, vu comme Nadia vénère ce truc ! s'exclama Tim.

- Land in Miami, the air was hot from summer rain, continua la concernée impassible, sweat drippin' off me, before I even knew her name la-la-la, it felt like ooh-la-la-la, yeah, no, sapphire and moonlight, we danced for hours in the sand, tequila, sunrise, her body fit right in my hands la-la-la, it felt like ooh-la-la-la, yeah... 

- I love it when you call me señorita, I wish I could pretend I didn't need ya, but every touch is ooh-la-la-la, it's true la-la-la, ooh, I should be runnin', ooh, you keep me coming for ya... enchaîna Léna, tout en attendant que le riz cuise.

- You know I love it when you call me señorita, I wish it wasn't so damn hard to leave ya, but every touch is ooh-la-la-la, it's true la-la-la, ooh, I should be runnin', ooh, you keep me coming for ya... termina Nadia.

- Locked in the hotel, there's just some things that never change, you say we're just friends, but friends don't know the way you taste la-la-la, god knows it's been a long time coming, don't ya let me fall, ooh, hooked on your lips, undress me, accéléra-t-elle tandis que sa petite-amie la rejoignait, hooked on your tongue, oh, I love your kiss is deady, don't stop...

- I LOVE IT WHEN YOU CALL ME SEÑORITA, hurla Tim.

- I wish I could pretend I didn't need ya, reprit Léna.

- But every touch is ooh-la-la-la- it's true la-la-la, ooh, I should be runnin', ooh... enchaîna Nadia.

- Ooh, you know I love it when you call me señorita, chantèrent-ils en chœur. I wish it wasn't  so damn hard to leave ya, but every touch is ooh-la-la-la, it's true la-la-la, ooh, I should be runnin', ooh, you keep me coming for ya...

- All along I've been coming for ya, reprit Nadia seule. And I hope it means something to you, call my name I'll be coming for ya, coming for ya... termina-t-elle en jouant les derniers accords.

- Et pour répondre à ta question Tim, celui-là il était minuscule de booty shake... murmura Léna."

Self-controlWhere stories live. Discover now