Bildiğiniz her şey çok güzelse, ama gerçek değilse naparsınız?
O bir sürü gerçek biliyordu, ama asla hayat dolu bir kızın mutluluğunu bozamazdı... Bu hikayede bir karanlık taraf bir de iyilerin tarafı vardı. Bir iyi çocuk, bir kendini belli etmeyen kötü çocuk ve onların arasında kalmış temiz bir kız...
Kız her şeyden Bi haberdi. Çocuğu seviyordu, gözlerinde kayboluyordu adeta... Çocuk ise kızı hiçbir zaman haketmedi... Ama kız için hayat hala çok güzeldi... Bakalım o güzellik ne zaman bozulacaktı...
Damla can: Her zamanki gibi hikayemizin esas kızı. İzmirin ileri gelen ailesinin kızı.
Murat Ceylan: Damlanın erkek arkadaşı. Bodrumlu, babasıyla balıkçılık yaparlarken Can holdingle tanışıp zengin oldular.
Hilmi Cem: Muratın Bodrumdan yakın arkadaşı, onunla beraber İzmire geldi.
Serel: Bodrumlu. Muratla bir bağlantısı var, hilmicemle de tanışıyor doğal olarak. Bu bağlantıyı bir tek Hilmi Cem biliyor.
Pelin:
Bodrumda yaşıyor, Hilmi Cemin yakın arkadaşı. Sessiz sakin bir kız. Babasıyla yaşıyor.Ateş:Damlanın abisi. Aralarında 1 yaş var.
Rana: Ateşin sevgilisi, İzmir sosyetesinden o da...
Berk: Bodrumdaki sunshine otelin sahibinin oğlu. O genç kızların sevgilisi. Bakalım bizimkiler onları tanıyor mu?
10 vote 20 yoruma taslakta duran ybyi atıcaz canlar. Sizi çok seviyoruzz🖤🖤