Ateş Alevleniyor

164 18 19
                                    

Medyada çok çok anlamı bir parça var net açınn öptümm siziii



O sırada müzik bitmiş meğer... Şimdi bütün okul bana bakıyordu. Ayakta duramıyorum.

Ben: Eee yani? Ne baktınız?

Ateşin fırlatarak yukarı geldiğini gördüm. O sırada gözüm karardı ve yere çöktüm tekrardan. Kovaya kusmaya devam ettim.
Jet hızıyla  kapı açıldı. Ateş alnımdaki saçları geri attı. Kusmaya devam ediyordum.

A: Nefes al. İyi misin güzelim? Ah niye bu kadar içtin.

D: Murattan tek kadeh istemiştim.

A: Neyse neyse. Kime bağırdın sen öyle?

D: Çok kötüyüm Ateş, yalnızdım. Murat gelsin istedim.

A: Sen neden odandasım sahi? O içeride Hilmiyle koltuklarda oturuyordu.

D: Ka-kavga ettik.

A: Nefes al Bi. Sana su getiriyim mi ben? Bekle beni burada.

Bana bir su getirdi ve koltuk altlarından destekleuerek yatağa oturttu.

D: Midem kötüydü. Beni bıraktı. Gelip sormadı hiç. Piş pezevenk!

A: Şşt sen hala alkolün etkisindeyim maşallah.

D: Hatırlamıyorum ben olur demiş olamam. Ama izin vermeden o yatağa getirmez beni.

A: Ne? Anlamıyorum güzelim?

D: Yataktan Hilmi çıkardı bizi. Yani elbisemi çıkarıyordu. Bırak dedim. Kalsın. Bırakmadı bağırdım. Hilmi daldı içeri kavga ettiler. Murat gitti. Gitti o... Nereye gitti? Beni terketmemiştir Di mi?

At: NE DİYOSUN DAMLA SEN!

*Odaya Rana daldı*

A: Rana, bir elini yüzünü yıkayın.

R: Tamam Ateş noluyor? Bir sakin ol.

A: Sakinim güzelim.

*Ateş koşarak aşağı indi. *

Murattan:

Ateş hızlı adımlarla yanıma geldi. Elini sertçe omzuma dayadı.

A: Lan sen ne biçim sevgilisin? Kız yukarıda can çekişiyor. Nasıl hala oturuyorsun.

Yüzüme sağlam bir yumruk yedim

M:Oğlum bir sakin gel.  Odaya çıkmadım çünkü bir şeyler oldu ve-

A: Bana tek bir mantıklı sebep söyle LAN!!!

Eli burnumun dibine kadar girdiğinde bunları söyleyebildim.

M: Hilmiyle aramı düzeltmeye çalışıyordum.

R: ATEŞ! NAPIYORSUN! DUR, SEN ÇOCUĞA VURMAZSIN!

Rana ne derse ikiletmezdi.

M: Te Allahım ya.

At: Lan!

R: Ateş!

Ateşi alıp bahçeye çıkardı. Biz ranayla o bodrumda oturduğu zaman tanıştık. Onun babası da bizim şirkete ortaktı.

Damladan: Çatı katında bir mini mutfak daha vardı dolaptan biraz içki aldım. Can sıkıntımı unuttururdu. Aldığım malt şişesini kafama diktim. Odaya tekrar döndüm.

O sırada kapım açıldı.

Yorum yaparsanız çok çok seviniriz. Hikayeyi nasıl devam ettirmemizi istersenizz? Bu çok önemli bizim için. Sevgiyle kalınn









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAKAMOZ ~Hildam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin