🦋1.Bölüm🦋

264 22 39
                                    

Damladan:

Spordan çıktım; elimde su mataram, sweatshirtüm, 2-3 saate gidicek olduğum müzikal için gerekli notalar... Çok mutluyum çünkü hayatımın anlamı benim yanıma, babamın şirketinde çalışmaya geliyor hiç ihtiyacı olmadıgı halde.. Arkadaşı getiricek onu buraya...

Bir anda benden birazcık uzakta olan kollarını açmış, bana bakan muratı gördüm, ne güzel gülümsüyor bebeğim... Demek gelmişler buraya.... Ona bakıyordumki *biriyle çarpışır* elimdeki her şey yere düştü. Hızlıca onları aldık ve göz göze geldik. Gözleri...Güzellerdi... Ama murat kadar değil..

D: A pardon galiba aceleniz vardı beyefendi, öyle hızlıca gidiyordunuz...

H: Ca-can holdingle görüşmem vardı. Eee size bir şey mi oldu öyle karşıya bakıyorsunuz.

D: Merhaba o halde; "Ben Damla Can" Yoo hayır öylesine bakıyordum da...

H: Hi-hilmicem intepe ben de... Daha önce kazandığım ama mülakatına gelme imkanımın olmadığı işin mülakat tekrarlanıyormuş, arkadaşım geliyordu saolsun getiridm onu da

D:* Elimle kravatını çekiştriip yakasını düzelttim, durumu pek fazla iyi değildi, takımdan anlaşılıyordu bu...*
Peki niye öyle oldu?

H: Şehir değiştiricek imkan yoktu.

D: Na-nasıl yani?

H: Öyle yani. Babamın arabası yadigar var, onunla geldik.Hem çalışıcam hem okuycam tabi ev bulursam...

Çok şaşkındım ben hiç böyle şeyler görmezdim.... Duymazdım... Murat'ın durumu eskiden kötüymüş, babası babamla ortak olduktan sonra baya bir yükseldiler. Ben babamlarla yeni tanıtşıkalrı zaman onunla tanıştım. Ne istesem yapardı, hep mutlu olurdum. Hala da öyle zaten. Sırf beni sık görmek için yaşadığı yeri, bodrumu bırakıp babamların otelinde çalışmaya geldi.

H: Ben gidiyim.

D: İYİ ŞANSLAAAAR! Geç kaldıysan "Damla hanımla konuştum" de.

Koşarak karşımdaki mükmemel adamın yanına gittim . Herhade biz konuşurken onu da biri aramıştıki telefonla konuşuyordu, arkası dönüktü. Beni görmüyordu şu anda...Koştum ve arkasından ona sıkıca sarılıp sırtına atladım. Her tarafına küçük küçük öpücükler kondurmaya başladım. Telefonda bir kız ona aşkım demişti. Yüz ifadem anında değişmeye uğradı...

KISA BİR İLK BÖLÜM İÇİN ÜZGÜNÜZ AMA TASLAKTAKİ BÖLÜMLERİMİZ DE VAR BAŞLANGIÇI KÜÇÜK VE KISA YAPMAYA KARAR VERDİK. EMİN OLUN BÜTÜN HİLDAM HİKAYELERİNDEN ÇOK FARKLI OLACAK...

SEVGİYLE KALIN
                                            ~Özge&Eylül

YAKAMOZ ~Hildam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin