(Medyada şarkınız varr, kesssinlikle açın canlar😘😘 Keyifli okumalar dilerizz. )
D: MURAT KİM O KIZ? Aşkım dediniz birbirinize!
M: Ku-kuzeniim, aşkımı bekliyodum onun yanına gittim dedim, şey o da "aşkım haaa😂" falan dedi. Öyle yani. Prensessiiiiim. Muaahhhh.
Muratla öpüş kokuş bir gün geçirdik. Sonra o komik soru:
M: Aşkım ben nerede kalıcam?
D: Sevgilim arkadaşını da çağır, konum atayım. Biz şimdi buradan kendi evimize gidelim.
M: Villaya mı?
D: Babam yurtdışına çıkıyor, annemi ağlattı yine... Kavga ettiler. Babamı neden sevmiyorlar anlamıyorum... Ateş de annem de anlaşamaz oldu artık..
M: E tabi kız babaya daha düşkün olur...
D: Alakası yokki sevgilim, sürekli kavga sürekli yalan dolan..... Neyse, geçelim yavaştan bence.
M:Hadi gel o zaman gidelim.
Saat gece 20.00 dı, beni kucağına aldı ve eve gittik.
Hilmicemden:
Ben istemiyordumki kimsenin villasında kalmak, muratın çocukluk arkadaşından banane abi....
Evin önüne gittim, murat aylardır yaptığı gibi bir kızı öpüyordu.... Hatta yıllardır.Kız da hasretle onu...
M: Bebeeek, siz evi mi değiştirdiniz?
D: Sürpriiiz! Siz geliyorsunuz diye babam ev ayarladı.
M: *Dudağından öptü* Oohh prensesim.
Ben de kızın yüzümü görünce elimdeki kağıtları düşürdüm ve rüzgarda uçtular, yarın iş için çok önemli olan kağıtlarım...
D: Uppss, kağıtlar. Sevgilim, arkadaşım geldi.
M:Hi-hilmicem. Şey bu daml-
H: Çocukluk arkada-
D: Hadi içeri girelim.
Düşünerek kağıtları aramaya çıktım ama tek bir tanesi buldum, eve döndüm. Kapıyı murat ve nefes nefse kalmış damla açtı, içeride bir şeyler olmuş anlaşılan.Anladım o an... Ama bakalım murat ne diycekti. Onu dinlemeden gerçekleri anlatmak olmazdı.
Murattan:
Hilmicem benim yıllardır çıktıklarımı ve şu an bodrumdaki Hilmicemin kankası sevgilimi biliyor. Ondan damlayı arkadaşım olarak tanıttım ama salak kafam! Dışarıda öpüşürsen böyle olur işte!
İçeri geçtik ve koltuklara oturduk, Damla kafasını kucağıma koydu.Ben de saçını okşuyordum.
M: Ee Damla şe-şey, bu Hilmicem Bodrum'daki kankam.
H: Memnun oldum Damla .
D: Ben de....
Hilmicem beni Damla'nın mutfağa gittiği bir ara bir odaya çekti.
H: Oğlum sevgilin mi bu senin? Serel'e nolucak?Senin buraya gerçekten neden geldiğini biliyor mu bu kız?
M: Şüşşşt sessiz olsana lan. Serelee, ee şey ya bu kız benim çok uzun yıllardır sevgilim. Şe-şey babasının şirketimde çalışmaya geldiğimi sanıyor. Kötü mü lan seni getirdik işte buralara.
H: Çalışıp ödiycem oğlum, istemez.Bir daha lafını etme!Serele nolucak dedim?
M: Al senin olsun, ben Damla'yı daha çok seviyormuşu- Hayır abi damlanın haberi olmıycak, Serelin zaten damladan haberi varki.Özlemişim bu kızı o da baya özlemişki normalde hiç öptürmez dudağından.