🦝3.Bölüm🦝

169 19 19
                                    

Birisi camıma vuruyordu. Gözlerimi aralayıp zar zor güneşe karşı baktım. Bu ateşti.

Bu Ateş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Ateş. Okulun enn popüler abisi. Evde pek bir ağır abi takılır, ebeveynlerin verdiği kararlara karışır, annesine çok düşkün. Babasına taviz vermez. Kardeşiniyse çok çok çok sever. Bir o kadar da korumacı davranır. Arkadaş ortamında rahat bir tip.

Camdan bana napıyorsun işareti yaptı. *Yanımdakinin işaret ederek*

15 dakika önce

~FLASHBACK~

Murat odama gelip yatağıma girmişti. Dudağımda hissettiğim baskıyla kalktım.

D:Günaydın, biraz erken değil mi?

M: Ne için güzelim?

D: Frenlesen sanki fena olmayacak aşkım.

M:Ama napıyım o kadar özledim ki artık tutamıyorum.

D: Yaa ama murat, ben de özledim bebeğim ama-

M:Şüşşt, ama ne? Ama nee? Yok öyle Bi şeey😉

Yavaşça yaklaştı ve damlayı öptü.

Murat istediğini almayı çok iyi bilirdi, sadece mimikleriyle bile yapabilirdi bunu. Damla istemiyordu ama hayır da diyememişti. Duraksadı.

M: Damlam, ben mutlu olayım istiyor musun?

D: Her şeyden çok istiyorum tabiki, o nasıl soru?

M: O zaman, sarışınımı öpmek benim boynumun borcu. *Cümlesini kurarken Damlanın tişörtünü çıkarmaya başladı.*

Damla tebessüm etti, bir şey diyemedi.

D: Murat

M: Efendim güzelim

D: Şey acaba yap-

M: Seni çok seviyorum

Öpmeye devam etti. Eli Damlanın kopçasında geziyordu.

Damla'dan:

Her bir öpüşünde midem daha da karıncalanıyordu. Yaklaşık 2 dakikadır öpüşüyorduk. Bu benim ilk uzun öpücüğümdü. Öyle nasıl iyi öpüşülür falan hiç bilmezdim.

M: Hadi ama güzelim, biraz hareketli olsana.

Yatağa yattık ve  örtüyü üstümüze çekti.

D: Nefessiz kalıyorum Murat.

M: Olur öyle bebeğim. Arada nefes alman lazım. Bir de üstündekileri biraz inceltsem sanki fena olmaz haa, ne diyorsun? *Sinsi gülüşünü attı*

D: Sen nereden biliyorsun bunları, kaç kızla öpüştün ki? Sahi senin ilk öpücüğün kimden?

Murattan:

YAKAMOZ ~Hildam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin