MEGJELENT!

468 26 20
                                    


Sziasztok!

Szeretném több helyen is jelezni nektek, meg ugye nem is lehet elégszer leírni ezt, olyan csodálatos, hogy VÉGRE MEGJELENT AZ ELSŐ KÖNYVEM! A fekete vár.

Még 2017 elején kezdtem el írni ezt a történetet, sőt ahogy elkezdtem írni a fejezeteket hozzá, úgy töltöttem fel őket ide wattpadre is. Nagyon magas megtekintés számok voltak rajta és sokáig első-második helyen volt a történelmi fikciós kategóriában is. Aztán minél több történetet írtam, úgy érkeztek egyre lassabban hozzá a részek is, mégis olyan erősen kötődtem hozzá, hogy amikor elkezdtem egy saját könyvön gondolkozni, akkor ez volt az első, ami eszembe jutott és több kiadót is megkerestem vele. Végül az Underground Kiadó volt a legszimpatikusabb, már az első személyes találkozásunk alkalmával órákat beszélgettünk egymással, és később is végig segítettek abban, hogy elkészüljön az első könyvem.

Szeretném veletek megosztani a borítót és a fülszöveget is :

Szeretném veletek megosztani a borítót és a fülszöveget is :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Voltak érzéseim iránta, nem tagadás. Viszont inkább lettek volna közömbösek, gyámoltalanok, mintsem, hogy ennyire teljes szívemből gyűlöljem őt. Mert ez az érzés szinte uralta az egész lelkemet, feketévé festette és állandó tervekre sarkallt, hogy tehetném tönkre életének összes további napját.
Ó igen, a férjemről beszéltem.

Skócia, a 16. század végén.
Evian Eilean nic Domnaill, Ayrshire hercegének egyetlen – ámde elég szeszélyes, éles nyelvű – lánya. Szülei a széltől is óvják, hisz Evian jelenti a család számára a reményt. Édesapja nagy tartozást halmozott fel, így nem maradt más választásuk, mint hogy Eviannek találjanak egy gazdag kérőt, aki segíthet a család anyagi helyzetén. A királyi udvarba küldik a lányt, hogy a hercegnő oldalán illemet tanuljon, és Evian valóban igyekszik levetkőzni makacs jellemét, lakatot tenni a szájára...
Egészen addig, amíg meg nem jelenik az udvarban Lord Devon Cronsfeldt. Fiatal kora ellenére több győztes csatát tudhat maga mögött, s a királyi haderő élén állva, nem is leplezi szándékát: feleségül kívánja venni a király egyetlen lányát. Evian vörös fürtjei azonban megbabonázzák és sürgető vágyat érez arra, hogy a lányt még előbb megszerezze magának.


A kiadó honlapján már meg lehet rendelni : 

https://undergroundbolt.hu/konyv/a-fekete-var

Valamint a molyon is megtalálhatjátok, ha rákerestek a nevemre! :) Ha bármilyen kérdésetek lenne, akkor privát üzenetben nyugodtan keressetek meg, a legtöbb információt amúgy a csoportban megtaláljátok, érdemes oda is bekukkantani! :D 

www.facebook.com/groups/afeketevar


Komolyan, elképesztően hálás vagyok nektek, hogy ennyien olvassátok itt wattpaden a történeteimet és olyan sok bátorító levelet kaptam végig, mire ez a könyv tényleg elkészült! <3

524 oldal tömör gyönyör és olyan kis ducii! Nagyon fogjátok majd szeretni, ebben biztos vagyok! :D <3


Ölellek Titeket, Virgin.



a fekete várWhere stories live. Discover now