(lovaglás)

1.1K 53 1
                                    

egy kis ízelítő a folytatásból. :D facebookon érdemes belépni a csoportba, ott sokkal több részletet megosztok ;) https://www.facebook.com/groups/afeketevar/



- Ma is kilovagoljunk? Vagy inkább bent szeretnél...? - csúsztatta felfelé a tenyerét a karomon, hogy máris libabőrös lettem és remegni kezdett érte minden porcikám. Csak Devon volt képes arra, hogy ilyen hatással legyen rám. Egy szavával, egy ravasz mosolyával le tudott venni a lábamról, zavarba tudott hozni, hogy lüktessen a lábam köze. Hiába igyekeztem, még mindig nem tudtam olyan merész lenni, mint ő. Nem tudtam olyan természetességgel hozzá érni olyan pontokon, ahova eddig tilos volt. Anyám és az udvari etikett eléggé belém verte, hogy még oda néznem se szabadjon, nem hogy hozzá érni?! Most is Devon ragadta meg erősebben a karomat majd magára húzott, hogy a szívem gyorsabb ütemben kezdjen el dobogni a mellkasomban. Tetszett ahogy kidagadtak az erek a karján miközben utánam nyúlt és megfeszültek ahogy tartott engem maga fölött. Kezeimmel megemeltem magamon a hálóinget majd egy gyors mozdulattal lovagló pózban helyezkedtem el rajta. - Én is pont erre gondoltam, te kis hamis... - szólt hozzám rekedtes hangján majd egyik kezét a számhoz emelte és mutatóujját lassú, izgató módon végigvonta az alsó ajkamon. Le sem tudtam venni a tekintetem Devon arcáról, annyira megbabonázva mért fel magán, aranybarna szemei már sötéten izzottak. Kezeivel lassan felsimított a combomon, a hálóing alá, hogy elállt a lélegzetem. 

a fekete várWhere stories live. Discover now