Egy kis vallomás érkezik tőlem most : már eltelt egy év azóta, hogy a fekete vár című történet kiadása megfogant a fejemben és elindítottam volna az egészet. Azóta persze sok minden történt a magánéletemben is, de nem akarom ezekre fogni ezt a hosszú "halasztást", mivel van ennek egy sokkal fontosabb oka is. Ha itt wattpaden írok egy történetet akkor máris fejezetenként kapok visszajelzéseket az olvasóktól, meg is látszik, hogy mennyire termékeny voltam az egy év során, több történetet elkezdtem és be is fejeztem, közben pont azzal nem tudtam haladni semerre ( pedig akkor csak a lezárás és a történet javítása, újra átnézése volt már csak hátra ) amelyiket ki szerettem volna elsőként adni. Olvastam már arról, hogy írónak lenni mennyire magányos dolog, de az biztos, hogy van ebben igazság. Nélkületek, olvasók nélkül ez egyszerűen sokkal lassabban megy, pedig ha fent lenne, akkor biztosan több időt fordítanék rá, sokkal jobban tudnék haladni vele. Ezt valamilyen platformon meg szerettem volna magyarázni nektek, ezért erre esett a választásom.
Viszont ezen kívül egy másik hírrel is szeretnék szolgálni nektek. Szeretek a " kályhától kiindulni ", de hogy megértsétek most ezt és komolyan is tudjatok venni, ezért mesélném el nektek, mi volt ennek az alapja. Egyik nagyon jó ismerősöm és olvasóm írta meg facebookon, hogy ő bizony rálelt egy olyan könyvre - igen, nyomtatott kiadás - aminek hasonló a története, mint A viking kocsmájának. Nem teljes mértékben egyezik, tényleg csak hasonló az indulása az egésznek, mégis elindított bennem egy gondolatot, hogy most már muszáj lesz összeszednem magam és kiadni mindkét könyvet. Nem azért, hogy hú de sokan megvegyék meg a népszerűségért, inkább magáért az érzésért, hogy végre a kezünkben tarthassuk, hogy elmondhassam, hogy igen, van már egy megjelent könyvem és hogy ti is érezzétek, tényleg elértünk ezzel valamit, hogy amire tegnap még csak egy csillagot adtok vagy kommenteltek rá, az már másnap kézzel fogható könyvként van előttetek. És ez egy hatalmas dolog.
Szóval, a lényeg, hogy eldöntöttem, záros határidőn belül be fogom fejezni A fekete várat, a csoportban teszek majd ki idézeteket, részleteket nektek belőle ( csoportlink lent elérhető, de szívesen átküldöm csak írjatok :)) plusz az is megfordult a fejemben, hogyha valakinek van egy jó grafikus ismerőse, akkor talán érdemes lenne vagy három rajzot is elhelyezni a könyvben. Ez nem tudom mennyire fog megvalósulni, jelenleg csak egy ötlet szintjén van bennem, hogy az esküvőt, a fekete várat és Lord Devont egy fekete csődör hátán láthassuk. ;) Ja, igen! Egy hetet adtam magamnak erre az egészre és aztán azt tervezem, hogy az előolvasókhoz kerül a történet, utána jön csak a kiadó.
Ha bármilyen kérdésetek, javaslatotok lenne ezzel kapcsolatban azt privát üzenetben szívesen fogadom és nagyon szépen köszönöm, hogy időt szántatok arra, hogy ezt elolvassátok, valamint ezt a támogatást és a sok szeretetet a csoportban is szeretném megköszönni. :) <3
Ölelés: Virgin.
( 2018-10-28, Budapest )
ESTÁS LEYENDO
a fekete vár
Ficción históricaVoltak érzéseim iránta, nem tagadás. Viszont inkább lettek volna közömbösek, gyámoltalanok, mintsem, hogy ennyire teljes szívemből gyűlöljem őt. Mert ez az érzés szinte uralta az egész lelkemet, feketévé festette és állandó tervekre sarkallt, hogy t...