" Isabel "

356 17 0
                                    


Sziasztok! 

A facebook csoportban ennél sokkal több részlet, korabeli képek, cikkek kerülnek fel, de azt se szeretném, hogy ti lemaradjatok ezekről az izgalmakról, így veletek is megosztok egy új részletet A fekete vár kéziratából. :) Jól haladok vele, mégis néha úgy érzem a nap 24 órája is kevés lenne ahhoz, hogy eleget dolgozzak rajta... :D

A csoporthoz linket a külső hivatkozás fülre kattintva találtok! Nagy ölelés, Virgin. <3


" Nem tudtam levenni a szememet a férjemről. Nehezemre esett lenyelni minden újabb falatot, mégis igyekeztem mosolyt eröltetni az ajkaimra, úgy buzdítani magam arra, hogy ne döntsek rosszul, nem ezt érdemli a családom, nem lehetek ennyire felelőtlen! Devon a gondolataiba mélyedve ült az asztal másik oldalán, úgy vágott aztán egy szeletet az eléje rakott cipóból. Már épp megmozdultam volna a széken, hogy aztán felálljak és odamenjek hozzá, amikor belépett az étkezőbe a fekete hajú cseléd. Sietős léptekkel haladt az asztalhoz egy tálcával a kezében. Egy kancsó volt rajta és egy üres pohár. Olyan messziről alig tudtam volna kivenni, hogy mégis milyen italt szolgálhatott fel Devonnak, csak abban reménykedtem, hogy ne valamilyen lőre legyen. Már csak az kellett volna, hogy Devon már ilyen korán reggel a pohár fenekére nézzen és úgy lovagoljon ki! Egy ideig árgús szemekkel figyeltem, ahogy a lány a férjem elé teszi a tálcát, majd a kancsót és a poharat is egyenként lepakolta róla. Devon egy pillantásra sem méltatta őt, mígnem a lány odafordult hozzá és valamit halkan megjegyzett neki. Megszokhattam már, hogy a cselédek nagyon igyekeztek az uruk kedvében járni, de ahogy egyre több alkalommal történt ez meg, úgy kezdtem el gyanakodni. Vajon melyikükkel bújhatott már ágyba Devon? Vajon a haragjától tartottak ennyire vagy ők is többnek érezték magukat attól, hogy a férjem olyan dolgokat is megengedett magának, amit nem lett volna szabad? Éreztem, ahogy erre a gondolatra a gyomrom is görcsbe rándul, és inkább elfordítottam róluk a tekintetem is. Miért zavarna az engem, ha Devon egy másik lányban leli az örömét? Szó szerint a lány ölében leli az örömét? Alig vártam, hogy a cseléd újra magához vegye a tálcát, és mintha ott sem lennék úgy fordított nekünk hátat. Pillanatok alatt tért vissza a konyhába és csukta be maga mögött az ajtót is. "

a fekete várOù les histoires vivent. Découvrez maintenant