...majd hirtelen ezt én is észrevettem...
Rögtön oda néztem. Majd két perc néma csend után Slenderman odalépett hozzám és megszólalt.
-Azta...hát...-odafordult a többiekhez
-vélemény?-mindenki néma csendben csak figyelte a jelenetet. Egyszer már nem bírtam tovább a csendet és megszólaltam
-Akkor én kérdeznék? Miért tartottok engem különlegesnek? Miért vagyok itt? És tényleg léteztek vagy csak én képzelődök?!-vártam a válaszokat, amikor egy fekete-fehér bohóc lépett ki a tömegből.
-Majd akkor válaszolok én! Szóval mi tényleg létezünk és nem csak képzeled. Azért vagy itt mert különlegesnek tartunk. És azért mert benned megláttuk a creepypasta, úgymond ,,jelenlétét". Magyarul te is creepypasta vagy csak senki nem ismeri a történeted és eddig te sem tudtál róla. Amúgy elhoztuk az összes cuccod. Gondoltuk lakhatnál itt. -ennél a mondatnál boldog is voltam, meg nem is. Boldog, mert egy vágyam teljesült, de szomorú is mert nem láthatom többé a szüleim. Bár, mondjuk ha úgy tartja kedvem bármikor hazamehetnék. Kezdtem gondolkodni.
-oké!-egyeztem bele ebbe.
-A szobád a harmadik emeleten van. Ott vannak a lány creepypasták. A második emeleten vannak a fiúk szobái. Az első emeleten van a vészkijárat hogyha fangirl érkezne.-Kezdett el hangosan nevetni
-itt pedig ahol mi vagyunk, itt van a konyha, a wc és satöbbi és satöbbi. Van egy kertünk is. Ott lehet gyakorolni.-fejezte be a mondókáját. Viszont megszólalt Slenderman.
-Minden szobában ketten vannak. Te Jane-el leszel együtt. Elmondjam, hogy ki kivel van együtt?-kérdezte. Én megráztam a fejem
-Nem kell, mert évekig itt ülnénk.-mondtam. Majd slendy kiadta a parancsot.
-Most Jane-el menj fel a harmadik emeletre. Majd ő segít kipakolni-mondta.
-Hát akkor gyere!-és elkezdtem Jane-t követni. Aztán elkezdett nekem panaszkodni
-miért shipelnek engem folyamatosan Jeff-el?! Fúj! Inkább a halál.
-Hé, nyugi. Nem kell odafigyelni erre.
-Köszi, hogy megértesz. De már bocsika, de mit tartanak benned különlegesnek?
-én sem értem.-és ekkor felértünk a harmadik emeletre. Egy csomó ajtó volt amikre rá voltak írva, hogy abban a szobában ki van. Majd a nagy folyosó végén volt a mi szobánk. Kíváncsiságból ránéztem a feliratra:
Jane the killer és Lili Side
Nagyon meglepődtem. Ezt Jane is észrevette:
-Hé, miért vagy így meglepődve?
-A felirat
-ohh, igen. Az már ott van egy ideje. Tudod Slenderman mindig előre megérzi, hogy kiből lesz creepypasta. És rólad már egy éve tudott. És ezen a napon reggel megérezte, hogy itt leszel ebben az erdőben. Ezért rádküldte Smile dog-ot.
-És ti eddig hol voltatok?
-Hát...tudod...
-mond már el!
-gyilkoltunk.
-Ezen mit kellet titkolni?! Creepypasták vagytok! Ez a dolgotok!
-Azt hittem meg fogsz ijedni.-Majd benyitottunk a szobába. Nagyon szép nagy volt. Egy emeletes ágy. Gyönyörű tiszta fehér falak, és volt egy erkély is.
-Wow
-tetszik?-mosolygott egyet.
-Nem tetszik.-Itt nagyon megijedt.
-Hanem nagyon tetszik!-visítottam el magam.
-megnyugodtam. De most gyere pakoljunk ki!
-rendben. Amúgy mondhatok valamit?
-persze!
-Nekem te vagy a kedvenc creepypastám
-Jaj! Ez nagyon aranyos tőled!-és neki fogtunk a berendezkedésnek. Majd mikor kész lettünk megszólalt.
-Tiéd az emeletes ágynak a felső szintje.
-Jó, nekem megfelel.
-Nagyszerű-És Még egy csomót beszélgettünk.
-Azta, hogy eltelt az idő! Már fél óra múlva éjfél.
-Akkor aludjunk mert holnap korán kell kelni.
-Pontosan miért is kell korán kelni?
-Mert megnézzük a képességed.
-Ja, tényleg. Na jó éjt!
-Neked is!<Másnap>
Arra ébredtem fel, hogy Jane lökdös
-Hé! Álomszuszék, felkelni! Remélem nem felejtetted el, hogy most nézzük meg a képességed!-Majd mondtam neki, hogy menjen ki a szobából mert felöltözöm<10 perc múlva>
Már lent voltam a kertben. Jane és Jeff már vártak odalent.
-De, Jeff miért van itt?
-mert ő nagyon profin felismeri a rejtett képességeket.-Válaszolt Jane.
-Ja, oké.
Majd a gyors beszélgetés itt véget is ért. Majd Jeffre néztem aki láthatólag mondani akart valamit.
-Hát akkor ne csak álljunk. Kezd a karddal.
-de mit csináljak vele?
-állj ki ellenem.<Jeff szemszöge>
Ránéztem lilire. Egy ijedt tekintet fürkézte a szemem.
-Mit nézel?
-Álljak ki ellened?!
-Nyugi, óvatos leszek.
-Ha nagyon muszáj.-Fejezte be a mondatát. Odaléptem egy pulthoz. Csomó kard volt ott. Levettem kettőt. Egyet Lilinek adtam, a másikat megtartottam
-Szerintem kezdhetjük.-elkezdtem forgatni a kardot. Mire ő rámarkolt a kardra mintha védekezni akarna. Ezért előrébbléptem. Megsuhintottam az éles tárgyat és nagyott csenget mikor hozzáért a lány fegyveréhez. Elkezdtem előre felé nyomni mire utánzott. egy idő után nem bírta tovább és sikerült kivernem a kezéből.
-nyertél.-mondta kicsit megszeppenve.
-akkor nem ez lesz az erősséged.<40 perc múlva>
-Nem hiszem el. Neked semmi nem az erősséged a késen kívül?!-Ránéztem, hogy mit reagál.
-Jézusom, Lili!-ennyit tudtam kinyögni. A szeme teljesen fehér lett. Pont úgy mint a bőre. A haja feketévé kezdett alakulni. És a szemkötőjén a piros rózsa is elfeketedett. Mire Jane is megszólalt.
-Azta! Majdnem úgy nézel ki mint én.
-Mi ez a nagy zaj?-Jött ki Slenderman a lakásból.
-Lili mit csinálsz...Jeff mi történt?
-Hát Lili ideges lett és átváltozott.
-Várj Jeff. Azt mondtad, hogy átváltott?
-Igen
-Jaj ne!
STAI LEGGENDO
Creppypastákkal Eggyütt
HorrorEgy lány, történetesen Lili, Side Gyerek kora óta rajong a creepypastákért. Ám egy nap 180 fokos fordulatot vesz az élete! Ugyanis bement kiváncsiságból egy erdőbe, ami felett még a madár is fél átrepülni. Abban az erdőben történt. Most azt kérdezed...