9.rész

101 7 4
                                    

Sziasztok! Kicsit későn hoztam a részt. Egy pöppet belezavarodtam, mivel átírtam, de mostmár talán jó lesz.
Remélem tetszeni fog!


Jeonghan szemszög:
(szerda délután)

Félek, hogy bármelyik pillanatban megjelenhet. Ha ő ilyen, akkor a barátja milyen lehet? És a barátjának a pasija? Lehet nem is a pasija inkább a rabszolgája? Jaj nekem, mibe mentem bele?!!

--Min jár az eszed Angyalkám, hmm?
--Áhh-sikítok fel-Ne ijesztgess nyomorék!

Há odatermett a semmiből. Be kellett volna zárnom az erkélyajtót!

--Még nem öltöztél fel?-cicceg egyet-Na gyere segítek ruhát választani!
--Öhm, nem kell majd én...-be se tudom fejezni máris kutakodni kezd a szekrényemben.
--Valami aranyos kell....ami illik az angyali arcodhoz-a mondat közepén megállt és már lágyabb hangon folytatta.

Lesütöttem a szemem és egy kicsit elpirultam. Nem sűrűn szoktak dicsérni, de azt hiszem ez az volt. Visszapillantottam rá, ahogy a ruháimat dobálja szét fele.

--Te jó ég! Menj már innen-megyek oda és tolom el picit.
--Jól van de akkor valami szép legyen-hátrál el.
--O-oké, mit szólsz ehhez-mutatok neki egy piros inget és egy fekete nadrágot.
--Nem ez nem jó. A piros a vágy , a szerelem, a tűz színe. Túl vad. Valami lágyabb kell így elsőre.
--Jó akkor-kezdek újra kutakodni-Ez?-rángatok ki egy világos kék és fehér csíkos inget egy fehér farmerrel.-Ez jó lesz?-fordulok hátra az időközben az ágyamra elterülő szerzetre.
--Nem rossz, nem rossz. Sőt egész jó. Igen-igen ezt vedd fel.
--Jó akkor én most kimegyek a fürdőbe-bólogatok, mintha saját magamat akarnám ezzel meggyőzni.
--És ezt miért kommentáltad?-kuncog.
--N-nem tudom. Most kicsit zavarodott vagyok. Azt hiszem.-megrázom a fejem és elindulok átöltözni.

-megrázom a fejem és elindulok átöltözni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nos eltartott egy darabig. Visszatipegek.

--Mehetünk?-kérdezi.
--Öhm. I-igen-dadogok, mert félek.
--Akkor gyere.-fogja meg kezem és az erkély felé húz. Jaj ugye nem?
--Bízol bennem?-kérdezi félre döntve a fejét.
--Egy fenét.-kiáltom el magam és hátrébb húzódnék, de elkap. Magához szorít én meg a szemeimet szorítom össze és elsikítom magam. Félek.

Hirtelen azt érzem, hogy nincs a talpam alatt semmi. Érzem, ahogy a szél megcsap. A két lábamat a dereka köré tekeri, úgy tart.

--Karold át a nyakam-utasít. Megteszem.

A szemem még csukva tartom, DE nem halok bele, ha kinyitom, ugye?
Felemelem a fejem és elnézek a válla felett. Egy tetőn vagyunk? Hirtelen zuhanni kezdünk. Felsikoltok és újra összeszorítom a szemem.

--Nyugi már kinyithatod, itt vagyunk.-mondja és lerakja a lábaimat.
--Te jó ég-könnyebbülök meg és elveszem karjaimat a nyakából.
--Jobban vagy már?-kérdezi
--Igen...kössz.
--Akkor menjünk.

Sétáltunk még egy utcát. Aztán egy étterembe mentünk be. Körülnéztem amíg S.Coups megkérdezte melyik a mi asztalunk.
--Elmegyek mosdóba.-súgtam oda neki.

A mosdóba beérve először magamat néztem meg. A mögöttem lévő fülkéből egy ismerős arc lépet ki. Mégpedig Joshua Hong, az egyik osztálytársam, volt az.

--Szia. Hát te?-kérdeztem
--Áhh szia. A pasimmal találkoztam itt, meg majd jön a legjobb barátja és a könnyen becserkészet fiúcskája.-válaszolt miközben a kezét mosta.

Na igen Joshua meleg ezt nem titkolja, az egész évfolyam tudja. Már nagyon sokan próbálkoztak nála. Kinek ne kellene? Aranyos szem, cica arc, puha haj, intelligens és udvarias, sőt mások elmondása szerint formás segge van. Bevallom őszintén én még sosem figyeltem, de azt viszont igen, hogy elég sokan megfordulnak utána. Sokan szeretnék "kipróbálni" hacsak egy menetre is. Undorító milyen férgek élnek ezen a Földön. Josh ezt nagyon jól tudja és taplókkal sosem áll szóba, hisz az Ő intelligenciája túl magasan van hozzájuk képest. Ám ezek okok miatt sajnos a kis orrocskáját is elég magasan hordja.

--És te?-pislog rám szemeivel.
--Ő-ő én csak találkozok valakikkel.
--Hát jó mulatást!-mosolyog, majd elhagyja a mosdót.
Én is elrendeztem magam, majd visszamentem Coupshoz.

Megpillantottam, de nincs egyedül. A másik két srác háttal ül nekem. Felveszem a mosolygós jópofimat. Ahogy közeledem Coups észre vesz. Más az arca, mint amikor még nálam voltunk. Most aranyosabb.
Elmosolyodik és feláll.

--Hansol, Joshua ő itt Jeonghan!

Hogy kicsoda??

......................................................
A kép ne tévesszen meg Jeonghannak itt hosszú haja van.

Miattunk/Jeongcheol ff./Where stories live. Discover now