S.Coups szemszöge:
(hétfő éjszaka)Amint Seungcheol kiugrott az ablakon feltette a kitűzőt.
~Na így már jobb!
-- Igen, sokkal-ugrottam fel a háztetőre, s lazán sétálgattam odafönn.
~Hallottad mit mondott utoljára?
--Ja. Ari, de túl ártatlan. Vagy pont ez a jó benne?- nevettem el magam.
~Fáradt vagyok. Menjünk haza!
--Dehogy is. Még nem szórakoztunk.
~Hansol még fél négykor elment, azóta nem láttam és Vernonról sincs hír!
--5 perc és otthon vagyunk-kezdtem gyors futásba.
--Milyen gonosz vagy. Tudod, hogy Vernonék fontosak nekem. Csak ők., és te ezt kihasználod- Seungcheol csak nevet ezen.
Gyorsan hazaértünk.
--Tényleg nincsenek itthon. Biztos csajozik-nevettem el magam. Tudniillik ez egy nagy poén,mivel Hansol meleg. Vernonról meg nem tudni.
Kattant a zár és egy zihált Vernon lépett be.
--Coups jól vagy?- vette le kabátját és rohant hozzám--Hallottam, hogy elkaptak. Mi történt?- nézett rám aggódó szemekkel.
--Találkoztunk egy Szöszi angyalkával. Nekünk jött és leesett a kitűzőm. A Szöszi felvette és erősebb lett, én meg gyengébb, sorry. De aztán haza vitt és le akart smárolni. Leszedtem a kitűzőt és nem érti mi történt vele- magyaráztam és nyugtatgattam. Kis drága, hát nem aranyos, ahogy aggódik értem?
--Látták az arcod?- aggódik tovább.
--A Szöszi igen, de a zsaruk nem hiszem. Üljél már le!- szólok rá.
--Jól van, csak aggódok. Ha elkapják a Mestert, ki vezeti a csapatot?
--Egyébként ti hol jártatok?- kérdezem, mert igen csak kíváncsi vagyok.
--Találkoztam valakivel- megyünk a konyhába, hogy késői vacsizzunk.
~Lehet, hogy Szöszinél kellett volna enni.
--Nem.--Te vagy Hansol?
--Hansol.
--Áhh, értem, de...
--Így könnyebb volt haza jönni- vágott szavamba, megválaszolva a kérdésem.
~Coups, késő van, aludjunk.
--Fiúval?
--Ja. Jó segge volt-álltunk neki kajálni.
--Még eszem drágám. Ehetek?
~Igen
--Kössz.
--Na szóval.. uh jó segge volt?- húzogatom szemöldököm.
--Nem vagyok meleg, de Joshnak a segge király, ezt bevallom. Hansol nyála csak úgy csorgott. - lapátolta szájába a kaját ő is.
--És mi történt?- folytatom a kíváncsiskodást.
--Semmi különös, csak dumáltak meg sétáltak.
--Azt hittem volt valami izgi.
~Coups késő van, aludjunk!
--És a kis Szöszi milyen volt, hmm?- kezdte most ő a szemöldök húzogatást.
--Aranyos és sexy is, de nekem nem kell ilyen angyalbaba- befejeztem az evést, a tányért pedig elmosogattam.
~Szerintem neki tetszettél.
--Azt mondtad, hogy meg akart csókolni, szóval szerintem ő akar téged- tette Vernon is a mosogatóba tányérját.
--Csak a kitűző miatt volt és egyébként is nem akarok vele összejönni. Túl ártatlanul nézett ki, nem akarom megrontani-ballagtam be a szobába, szedtem fel pizsim és a fürdő felé vettem az irányt.
~És én nem voltam ártatlan?- kérdi Hansol.
Nem válaszolok. Bezárkózom a fürdőszobába.
~Jó éjt Vernon- ordítja el magát Seungcheol
~És neked is Coups!!-szól Cheol erélyesen.
--Jól van na!- leveszem a kitűzőt a pulcsimról, levetkőzöm. Beállok a zuhany alá és megnyitom a vizet.
--Seungcheol- suttogom és érzem elgyengülök.Seungcheol szemszög:
--Köszi- mondom Coupsnak és lefürdök.
~Szerinted Hansol összejön azzal a sráccal?
--Szerintem igen- slattyogok ki és szobám felé veszem az irányt.
--És te is összejöhetnél a Szöszivel. Látszott rajta, hogy odáig van érted. Mehetnétek dupla randira.
~Nem fogok vele összejönni vele, mert csak a kitűző miatt volt az egész. És egyébként is... Argh, ne bosszants fel!
--Oké-oké, nyugi. Aludjunk!- fekszem be az ágyba.
~Jó éjt Seungcheol!
--Jó éjt Coups!
--Hyung ?- felemelem fejem és egy kis aranyos Hansolt látok az ajtóban ácsorogni. De édes! Pont azt csinálja, mint régen.
--Melléd bújhatok?- kérdezi félénken.
--Hát persze Hansol-ah- emelem fel a takarót, hogy idebújjon.
Ez egy nagyon régi szokása Hansolnak. Amikor fiatalabb volt akkor is szeretett velem aludni. Így szeretve érzi magát és nem magányos.
--Jó éjt Vernon! Jó éjt hyung!
--Jó éjt Hansol! Jó éjt Vernon!
--Jó éjt S.Coups!
~Meg ne szólalj Coups, mert megöllek! Kuss legyen és alvás!- szólt Mr. méregzsák Vernon.
~Még mindig idősebb vagyok- mondta Coups, de egy halk kuncogás után mindenki elhallgatott. Hansolt ölelve léptem az álmok földjére.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miattunk/Jeongcheol ff./
RomanceEgy skizofrén srác beleszeret egy szöszi angyalkába, s bármit megtenne érte. De vajon mit szól ehhez a másik énje? És legfőképpen a Szöszi?