- Yapmayın lütfen bırakın beni . Ne isterseniz yaparım ama yalvarırım bırakın .
Sesin geldiği yöne doğru ilerledim . Duvarın arkasından olanları izlemeye başladım. Bir kız dizleri üstüne çökmüş ağlıyordu. Kafası yere eğik olduğu için yüzünü tam göremiyordum . Etrafında da 5 kişi vardı. Aralarında kız da vardı. Duvarın arkasına iyice sinip onları dinlemeye başladım .
'' Biz sana bir şans vermiştik Sude ama sen o şansı iyi değerlendiremedin. '' dedi aralarındaki kız.
'' Neyi bekliyoruz öldürelim gitsin '' dedi tok sesli bir erkek.
Öldürmek mi ? Ne saçmalıyor bu çocuk . Bir şeyler yapmalıydım . Hemen mat siyah canım aşkım motorum kawasaki.ninja 300 mün yanına gittim. EE onlar çeteyse ben de çeteyim biladerim için . Şu olayı çözdükten sonra size kendimden bahsedicem söz :) . Sİyah mat kaskımı takıp motorumu çalıştırdım. Hızlıca yanlarında durduğumda hepsinin gözü bana döndü. Havalı havalı motordan indim . Aralarından bir tanesi yaklaşmaya çalıştı. Elimle durmasını işaret ettim.
'' Kimsin lan sen ? Bas git belanı arama '' dedi . Ananım yavrum ben snin.
'' Konuşsana amına kodumun evladı '' diyerek arkadaki çocuk bana atıldı.
Ani reflek ile kaskımı çıkarıp kafasına patlattım. Çocuk yere düşerken diğerleri suratıma bakıyordu. Ee tabi güzelliğim karşısında büyülendiniz dimi ehehehehheu.
'' Hemen o kızı rahat bırakıyorsunuz . Aksi halde basınıza geleceklerden ben sorumlu olmayacagım '' deyip motorcu eldivenlerime baktım.
'' Bak sen şu kızımıza . Hangi semtin delikanlısısın sen söyle bakayım '' dedi iğrenç bir kahkaha atarak .
'' Bana bakın burada 5 kişi bir kızın üstüne gidiyorsunuz . Siz kendinizi adam mı sandınız . Hele sen aralarında tek kızsın . Hemcinsine karşı bu şekilde acımasız nasıl davranırsın '' dediğimde karşımdaki kız yanıma geldi ve yumruk atmaya çalıştı . Eğilmem sayesinde yumruğu ıskaladı. Hala eğikken karnına sarılıp yere düşürdüm . Üzerine çıkıp kafasına vuracakken arkamdan biri aniden kaldırdı. Bacaklarımı duvara koyup aniden iktirmemle çocuk yere düştü bende düşecekken son anda topladım . E bunlar benim dövüşcü olduğumu bilmiyorlar sanırım .
Yerde ağlayan kıza yaklaştım '' Ben onları oyalayıyorum sen burdan kaçıp ilerideki kafenin kızlar tuvaletinde beni bekle ama sakın çıkma kapıyı kilitle ve beni bekle seni almaya gelicem '' diyerek karsımda bana doğru gelen çocuğa koşarak ucan tekme attım . 2 kişi baygındı geriye 2 kişi kalmıştı aa hayır yanlarındaki kız bizim kızın peşinden gitmiş olmalıydı . 2 çocuk da sinsi sinsi gülerek yanıma geliyordu .
'' EE Şimdi nereye kaçacaksın küçük hanım ''
'' Ebenin şeyine '' Harbiden sıçmıştım . Arkama doğru giderken yerde ki sopayla bakıştım . Ama adam yanındaydı ve ulaşana kadar beni yakalardı. Anide üstüme atlayınca bacaklarının arasında tekme attım ve sopayı aldım . Almamla ensesine vurdum ve yere düştü. Diğer çocuk ise korkuyla gözlerime baktı ve koşarak gitti. Ne yani benden mi korktu bu .Neyse işime gelir. Hızla motoruma binip kızın peşine düştüm . Yavaş yavaş ilerlerken kafenin önünde durdum . Tam inecekken bir el kolumu tuttu. Hızlıca kolunu döndürüp sırtını bana çevirdim.
'' Dur benim '' demesiyle ağlayan kızın olduğunu gördüm. Arkasından bize doğru gelen kızı gösterdi.
'' Atla hadi arkama hızlı gidicem çığlık atığ kulaklarımı öldürme '' dememle arkama atladı. motoru çalıştırıp kıza döndüm ve orta parmağımı gösterdim. Daha sonra hızlıca bizim mekana sürdüm. Mekan şehire uzak olduğundan kimse bilmezdi. Kapıyı açıp girdiğimde bizimkilerin gözü bize döndü. Arkamdaki kız korkarak durduğunda ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN MAGANDASI
ChickLit-Maganda mısın oğlum sen ? - Evet ama KALBİNİN MAGANDASI . ........