1. Bölüm

1.4K 62 10
                                    

Zırrr zırrLanet alarmın sesi ile uykudan uyandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zırrr zırr
Lanet alarmın sesi ile uykudan uyandım.
Bugün yeni okulumda ilk günüm. Yeni bir okula gideceğim için sevinçli heyecanlı ya da mutsuz değilim. Bilmiyorum neden böyle hissettiğimi. Lavaboya gittim ve işlerimi hallettim. Dolabımın üstünde asılı okul kıyafetlerime baktım. Üstüme okulun eteğini ve okul gömleğimi giydim. Kravatımı da taktım. Eteğimi giydim. Siyah spor ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı yukardan topladım. Hafif bir makyaj yaptım. Okul çantamı ve cüzdanımı aldım. Ve evden çıktım. Evim eski küçük bir mahallede ... Bisikletime bindim ve kısa bir süre sonra okula vardım.

GÜNEŞ ANADOLU LİSESİ

Yavaşça bisikletimden indim. Bisikletimi kilitledim ve okula girdim. Büyük bir okuldu. Okulun bahçesinde bir sürü öğrenci vardı. Herkes kendi arkadaş grubuyla birlikte oturuyordu ya da konuşuyordu.

Biraz gergince nefes verdim. Okulun içine girdim. Müdürün odasını buldum ve kapıyı tıklatarak girdim.

Girebilirsin

Yavaşça içeri girdim

Merhaba

Merhaba
Okula yeni kayıt oldum. Sınıfımı öğrenebilir miyim

Adın neydi

Rüya. Rüya Kara

Bu kağıtta sınıfın yazılı. İkinci kat en sondaki sınıf.

Teşekkür ederim

Elimdeki kağıda baktım.

10 B
Rüya Kara

Saate baktığımda az bir vaktimin kaldığını gördüm. Hızlıca yürümeye başladım. Koridordaki dönemeçten tam dönecekken biri ile çarpıştım. Dengemizi kaybettik. Canımın acıyacağını düşündüğüm için gözlerimi kapattım. Ama canım acımamıştı. Gözlerimi yavaşça açtığımda onun yüzünü gördüm. Onun üstüne düşmüştüm.

Gözlerimiz sanki kitlenmişti. Ela rengi gözleri insanı içine çekiyordu. Kaşlarını çatmıştı. Ne diyorum ben ya!
Hemen üstünden kalktım. Ona elimi uzattım. Kendisi kalktı.

Rüya: Ben çok üzgünüm.

Dikkat et

Çok sert bir şekilde söylemişti. Yere düşen çantamı aldım ve yüzüne kızgınlıkla baktım.

Rüya:Üzgün olduğumu söylemiştim. Bilerek olmadı.

Bu çok kabaydı. Umarım tekrar karşılaşmazdım.
İkinci zilin çalması ile söyleyecek sözü olsa da orada söyleyemedi. Hemen oradan ayrıldım ve sınıfa girdim ve en arkadaki cam kenarı boş yere oturdum. Sınıf sesliydi. Herkes gülüyor , bağırıyordu. Kulaklıklarimi taktım ve resim defterine çizim yapmaya başladım. Kısa bir süre sonra hoca geldi. Hemen ayağa kalktık.

Hoca :Oturabilirsiniz
Bugün yeni bir arkadaşımız gelmiş. Kendini tanıtmak ister misin?

Ayağa kalktım.
Rüya: Merhaba. Ben Rüya Kara. Umarım iyi anlaşırız.

Hoca : Merhaba Rüya. Ben edebiyat öğretmeniniz Buket. Neler yapmaktan hoşlanırsın

Rüya: Resim çizmeyi ,kitap okumayı seviyorum.
Sırada oturdum. Hoca ilk gün olduğu için hepimizi serbest bırakmıştı. Kulaklıklarimi taktım ve çizimime devam ettim.

Çizgiler , desenler, boyalar hepsi şekil almıştı. Ve bir simge çizmiştim. Bu simge de neydi? İlk defa görmüştüm. Sadece içimden gelen bir tasarım olduğunu düşündüm. Ne de olsa tasarlamayı hep seviyordum. Bu benim için sıradan bir şeydi. Canım sıkıldığında karalama yapmayı ya da bir şeyler çizmeyi severdim.

Bahçeye hava almak için çıktım. Bir banka oturdum ve çizim yapmaya devam ettim. Önceki çizimim üzerinde çalışmaya devam ettim. Bir krallık... Deniz kenarında , bir sürü ev var. Her yerde çiçekler var. Çok güzeldi. Keşke gerçek bir her olsaydı. Ve ben de oraya gidebilseydim. Resme bakmak bile orada olduğunu hissettiriyordu. Zilin çalması ile sınıfa gittim.

Okul bittikten sonra bisikletime binerek evime gittim.

Bir şeyler yedim . Ve çizimime devam ettim.
Ve kısa bir süre sonra uyuya kaldım.

Gizemli bir kız ... Bu kız farklıydı. Bizden bile daha farklıydı.

Bu tanışma bölümü kısa oldu. Ama diğer bölümler uzun olacak.

Yorumlarınızı bekliyorum 💙
Beğenmeyi unutmayın

KAYIP PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin