6. bölüm

474 33 3
                                    

Prenses Rozella

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Prenses Rozella . Uyanın sabah oldu.

Emma uzun  perdeleri çekti. İçeri ışık geldi.

Biraz daha uyuyayım Emma .

Ama dersiniz var Prenses Rozella

Ne dersim vardı

Kılıç ok eğitiminiz vardı.

Elimi tamam anlamında kaldırdım.

Prenses hazırlanmanız için beş dakikanız kaldı.

Aniden kalktım.

Ne nasıl o kadar az kaldı ben ne giyecektim

Emma güldü. Prenses 15 dakikanız var. Sıradaki kot pantolonu tişörtü birde siyah üstü giyin. Ayakkabı olarak siyah bağcıklı bot giyin.

Hemen üstümü giydim. Lavaboya girdim, elimi yüzümü yıkadım.
Saçlarımı yapar mısın Emma

Tabii , şuraya oturun

Saçınızı toplayalım mı

Olur olur

Saçımı tepeden topladı. Hafif bir makyaj yaptı.

Hangi ruju sürmemi istersin

Bir sürü renk vardı kutuda.
Hımm koyu kahve tonunu sürelim

Tamam. Bir de şu küpeleri takın isterseniz.

Küçük kelebek küpeleri kulağıma taktım. Bunlar gümüştü ama içinde minik elmas vardı. Çok tatlıydılar .

Botlarımı giydim ve bağcıklarımı bağladım.
Ayağa kalktım.

Sanırım hazırım

Bir şey eksik. Hımm evet evet kemerin yok. Siyah deri bir kemer verdi. Kemerin üstünde zımbalar vardı ve oldukça hoştu.

Kapı çaldı.
Rozella girebilir miyim

Evet girebilirsin

Emma o sırada bana gülümsedi. İyi dersler prensesim benim gitmem gerek

Tamam görüşürüz Emma

O sırada Henry de yanıma gelmişti. Bu sefer üstünde siyah dar pantolon siyah tişört ve siyah bot vardı. Saçları dağınıktı.  Kolunda siyah bir kol saati vardı. Dünkü giyinimi arasında çok fark vardı. O da beni süzüyordu. İkimizde birbirimizle uyumlu giyinmiştik. Ben de siyah dar pantolon siyah bot siyah tişört giymiştim .

Selam

Selam

Eğitime gidelim mi

Tamam

Odadan çıktık ve bahçenin sonunda bulunan eğitim alanına gittik. Kimse yoktu. Büyük ihtimalle bizim için burası boştu.

Hımm sanırım sadece biz olacağız

KAYIP PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin