5. bölüm

691 37 19
                                    

Kız güneş ışıkları ile uyandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız güneş ışıkları ile uyandı. Kalktığında başta nerede olduğunu anlamadı. Çevresine baktı ve dünü hatırladı. Giriş kapısından geçmesi, kral ve kraliçenin kızı olma ihtimali ... Her şey oldukça karışıktı. O kişi kimdi ? İçini kaplayan sıkıntı ile gözlerini kapattı. En son uyumuştu ve buraya her seferinde nasıl geldiğini anlayamıyordu. Sanki uyuduğunda hayali bir dünyaya adım atıyordu.

Kapı çaldı.

Rüya:Girebilirsiniz.

İçeri bir hizmetçi kız girdi.

Rüya:Evet

Emma: Şey efendim . Ben Emma . Sizin kişisel hizmetinizim. Öncelikle sizin banyo olmanız gerek. Ben hemen suyu hazırlayayım.

Rüya:Tamam

Kız hemen suyu hazırlamıştı. Banyo suyu oldukça iyiydi. Ve insanı mayıştırıyordu. Banyosunu yapıp bornozu giydi. Ve banyodan çıktı.

Emma:Prensesim sizi giydirmemiz gerek.

Kız dolabı açtı ve bir elbise eline aldı. Önce korseyi taktı ve sıktı.

Rüya:Emma çok sıktın.

Emma:Affedersiniz. Biraz gevşedeyim.

Elbiseyi giymesine yardım etti.

Açık toz pembe elbisesi yere kadar uzanıyordu. Hafif göğüs dekoltesi vardı. Elbisenin bazı kenarlarında işlemeler vardı. Ayakkabı olarak ise koyu pembe topuklu ayakkabı giymişti.

Makyaj masasına oturdu. Tam makyajını yapacakken

Emma:Bir dakika , ben yapayım

Hemen makyajı yaptı. Son olarak kırmızı mat ruju sürdü. Kahve far ile gözlerinin kahveligi ortaya çıkmıştı. Saçlarını ise gelen kız dağınık topuz yapmış ve saçlarının kenarına gümüş toka takmıştı.

Boy aynasına geçti. Oldukça güzel görünüyordu. Kıza döndü.

Rüya: Teşekkür ederim Emma.

Emma:Önemli değil Rozella . Şey üzgünüm Prenses

Rüya:Sorun değil. Rozella kim

Emma:Sizin buradaki isminiz.

Rüya:Anlıyorum.

Emma:Kraliçe sizi yemeğe bekliyor.

Rüya :Tamam, teşekkür ederim .

Henry Prensese yemek salonuna kadar eşlik eder misin ?

Tamam.

Prensesin önünde hemen selam verdi.
Ve birlikte yemek salonuna gittiler.

Günaydın

Günaydın
Günaydın

Yemekte bir sürü kişi vardı.

Kraliçe: Kızım sana tanitmadim . En baştan Kuzenin Kate ve Ryan yanında babaları Lord Richard. Lord Stewart ve eşi Tina ve çocukları yani kuzenlerin Robert Ken Sam . Ve yüzbaşı Henry. Kafamı onlara doğru salladım ve masaya oturduk.

Lord Richard kadehini kaldırdı

Prensesimizin yanınımıza gelişine hepimiz kadehlerimizi kaldırdık ve yemeklerimizi yemeye başladık. Ara sıra Henry ile yemekte göz göze geliyorduk. Siyah saçları ve koyu yeşil gözleri vardı. Ten rengi ise beyazdı. Üstündeki üniforma ona oldukça yakışıyordu. Üniformasının üstünde madalyaları vardı. Yemeğine devam ettim. Yemekteki kişilere tek tek baktım. Lord Stewart ile göz göze geldik hafifçe gülümsedim ve yemeğine devam ettim. Nihayet yemekten kalkmıştık. Bahçeye doğru ilerledim. Arkamdan birinin geldiğini ayak seslerinden anladım. Bahçeye çıktım ve havuzun olduğu yere gittim havuzdaki yansımadan Robert' in yanıma geldiğini gördüm.

Rozella nasılsın alışabildin mi

Kaşımın tekini kaldırdım

Pardon Prenses

Aslında buraya kendimi yabancı hissetmiyorum , Lord Robert

Bence unvansiz konuşabiliriz. Böyle daha rahat olur

Öyle olsun. Peki sen hep burada mı yaşadın

Aslında hayır. Hayatımın bir bölümünü dünyada geçirdim.

Neresinde

Aslında pek çok yerde yaşadım .

Havuzun kenarında oturmuştuk. O sırada yanımıza Henry gelmişti.

Hafifçe öksürdü. Kinayeli bir şekilde

Prenses sohbetinizi bölüyorum ama halletmemiz gereken bazı işler var.

Ayağa kalktım.
Tamam Henry.

Görüşürüz

Görüşürüz

Henry yürümeye başlamıştı. Ona yetişmek için eteğimin uçlarından tuttum ve ona doğru koştum.

Hey beklesene

Hafifçe kafasını çevirdi. Ve yürümeye devam etti.

Bekle diyorum. Offf trip mi arıyorsun

Trip falan atmıyorum sadece

Sadece ne

Off boşver. Daha ders programını alacağız.

Neden sen benimlesin? Sen yüzbaşı değil misin

Özel olarak sana yakın dövüş ve kılıç,ok eğitimi verecekmişim Prenses Rozella

Rozella diyebilirsin. Aslında bu isme hala alışamadım.

Peki öyle olsun Rozella. Şimdi pazartesi çarşamba kılıç ve ok dersin var salı ve cuma ise iki saat yakın dövüş dersin var.

Peki benim hocam kim

Ben senin hocanım. Bu arada kraliyet tarihi ,güçler ve elementler , karanlık büyüler derslerinin programı sana verilecek.

Desene derslerden kaçışım yok

Erkeksi gülüşü ile güldü. Gamzeleri çok güzeldi. O sırada karşıdan Kraliçe annem geliyordu. Hala alışamadım da neyse.

Ah canım ne yapıyorsunuz

Hiç ok kılıç ve yakın dövüş derslerinden bahsediyorduk.

Evet kızım bu derslere biliyorsun ki yüzbaşı Henry girecek. Kendisi oldukça iyi ve başarılı. Bu yüzden onunla çalışmanı ben istedim.

Teşekkürler Kraliçem.

Bu arada Rozella diğer derslerinin programını Emma sana verir canım

Tamam, diyip gülümsedim.

İçeri girdik. Odama gittim ve üstümü hazır olan kıyafetleri giyip yatağıma yattım ve uyuya kaldım.

Evett, bu hikayeyi vazgeçmiştim ama yazmaya tekrar karar verdim. Bölümleri en son düzenleyeceğim.

KAYIP PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin