💮Kettő💮

6K 338 15
                                    

Vladimir pov.
Épp orvosi vizsgálaton voltam, amire minden héten el kell mennünk. Fontos az egészségünk, ha szép utódokat akarunk szülni. Itt már szinte mindenki elfogadta, hogy bár halomszámrja szüljük a gyerekeket, sosem leszünk anyák. Ma azomban állítólag nagy nap van mert a vámpírok kiralya személyesen jön, hogy kiválassza leendő utódjának anyját.

Igor pov.
A szülészetre belépve láttam, hogy épp felkészítik a lehetséges anyákat, jövőbeli gyermekem megszületéséhez. A kiválasztott anyát elviszem szolgálónak a kastélyba és felügyelet alatt tartom mind addig amíg teherbe nem esik és amíg terhes. Egyből kizárták azokat akiket már kiválasztottak vagy épp tergesek, szóval maradt úgy húsz. Az egyik orvos sorra bemutatta őket és felsorolta az eredményeiket.
- Matilda: 10 kiválasztás, 8 megtermékenyülés, ebből nyolc egészseges szülés. Ajánlom, felség! - megnéztem a barna hajú nőt. Már meglátszott rajta, hogy sokat szült és talán nem is olyan rég. Így nem érhetek hozzá. Tovább mentünk, egészen addig smíg valami meg nem ragadta a tekintetem. Az utolsó előtti szülőszolga egy fiú volt. Hallottam már erről, de a saját szememmel még nem láttam. Odamentem hozzá és alaposan megnéztem. Vékony volt, szinte már sovány. A bőre fehér mint a hó, a haja szintén. Azon gondolkodtam, hogy albínó e, mikor megláttam a fekete szemeit, tehát nem.
- Kérném az ő adatait! - az orvos mintha nem helyeselte volna a választásomat.
- Uram, biztos ez? Sajnos ő nem épp a legjobb a szakmában.
- Miért?
- Nos... Vladimir: 8 kiválasztás, 4 megtermékenyülés, ebből 2 egészseges szülés. Nem túl jó eredményeket mutatott eddig. Javaslom, hogy válasszon valaki mást. - igencsak erősködött, hogy ne ezt a szerencsétlen kis párát vigyem, de akkor nyilvàn nem ismer engem. Ugyanis én híres vagyok a malacsságomról.
- Márpedig én őt választom! Ha tetszik magának, ha nem! - kiàltottam mire összehúzta magát és hevesen bólogatott.
- Persze! Persze! Itt az aktája! - nyújtotta át a kék papírdossziét majd szinte elrohant.
Úton hazafelé, csak kíváncsiságból kinyitottam az aktáját. Ez állt benne.
1. Megtermékenyülés
anya kora: 15
baba neme: kisfiú
állapota: egészséges
apa: Virikov gróf

2. Megtermékenyülés
anya kora: 17
baba neme: kislány
állapota: az anya a 3. hónap elején elvetélt
apa: Kronyic báró

Őt ismerem. Nagyon erőszakos férfi, nem csoda ha elvetélt.

3. Megtermékenyülés
anya kora: 17
baba neme: kisfiú
állapota: az ötödik hónap végén az anya holtan hozta a világra
apa: Hirissus nagykövet

Az a vén csont még ilyenkor gyerekkel próbálkozott? Ez meglepett.

4. Megtermékenyülés
anya kora: 18
baba neme: kisfiú
állapota: egészséges
apa: Dalton főherceg

Na várjunk csak! Szóval az en semmirekellő, pénzéhes nagybátyám, fia, az a kis tündéri gyerek, az ő fia? Milyen kicsi a világ!

A királyi szolga (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora