Vladimir pov.
Reggel nem napfényre ébredtem minden el volt zárva egy vastag deszkával.Ágyban voltam és meglepően jól esett a kényelem. Azonban ez nem javít a helyzeten, hogy tudom miért vagyok itt. Itt vagyok, hogy szüljek egy gyereket a kiralynak. Semmi több. Arra lettem figyelmes, hogy az ajtó kinyitódik és a kiraly lép be az ajtón. Gondolom jött, hogy megtermékenyítsen. Kicsit széthúzom a ruhámat és elfekszem az ágyon. Általában ennyi az előkészületem. Csak várok az égető fájdalomra, de helyette egy kezet érzek meg az arcomon. Még sosem éreztem ilyesmit. Puha, meleg és gyengéd. Késztetést érzek, hogy belesimuljak és meg is teszem.
- Mit csinálsz? - kérdezte kedvesen mire gyorsan kikaptam a fejem a kezéből. Mit gondoltam?
- Úgy értem miert feküdtél el így mikor bejöttem? - kérdezte kuncogva a reakciómon.
- Hát... Nem azert jött, hogy megtermékenyítsen? - kérdeztem félve a választól.
- Nem, most még nem. Egyenlőre csak azért jöttem, hogy megnézzem, hogy vagy. - mosolyog rám mire nekem valami furcsa érzés járja át a gerincemet. A pulzusom az egekben van és fogalmam sincs, hogy miért.
- Ja, és hagyjuk ezt a szót, hogy megtermékenyítés! Mond sziplán azt, hogy teherbe esés. - mondta majd utoljára megsimogatta az arcom és kiment. Csak néztem utána. Nem hittem, hogy egy vámpír lehet kedves is. Miutsn ő elment bejött egy inas, aki csak némán a szekrényhez lépett és kivett nekem pár ruhát, nagyjából olyan volt mint a kiralyé, csak lányosabb.Ahogy jobban megnéztem az inast elakadt a szavam. Hiszen talpig ember volt, akárcsak én.
- Te...
- Mielőtt megkérded, igen. Ember vagyok.
- Hogy hívnak?
- Viktor. De nem lényeges. Etető szolga vagyok. Csak a király szokott enni belőlem, te pedig gondolom a szülőszolga leszel. Nem irigyellek, de gondolom Igor eddig kedves volt veled.
- I... Igen... Kedves volt. És ha hiszed ha nem, én irigyellek. Bar ne lennék termékeny és lennék etető, vagy talán legszívesebben halott.
- Nézz rám! Amikor ide kerültem teljesen máshogy néztem ki! Szülni és életetadni pedig a legycsodálatosabb dolog a világon.
- Akkor ha láthatod a kisbabádat! Ha a karodba veheted... Ringathatod... - itt már nem bírtam tovább és zokogásban törtem ki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A királyi szolga (Befejezett)
RomanceA vampírok uralkodnak. Az embereket mind megöltek kivéve azt a százat, akiket meghagytak, hogy legyen mit enni és mivel szaporodni. Ilyen emberek közé tartozik Vladimir, akire nem más figyel fel mint a vámpírok legfelsőbb uralkodója, maga a király.