"1 hónappal később"
Igor pov.
Már nagyon izgatott vagyok. Ma fog kiderülni a gyermekem neme. A korhoz híven ultrahangot fogunk használni, amit idő közben felállítottak Vladimir szobájában. Kíváncsian neztem ahogy valami zseles anyagot kennek a hasára majd valami kis szerkezetet.
- Nézze felség! - mutat az orvos a fekete kèpernyőre ahol meglátok egy kisseb fehér foltot. Az pedig nem más mint az én pici gyermekem. Észreveszem, hogy Vladimir is szeretné látni a kepet, de az orvos úgy fordítja, hogy csak èn látom.
- Mutassa meg neki is! - adom ki az utasítást mire mindketten megdöbbennek.
- De... Del, felség! A szabályzat...
- Azt mondtam, hogy mutassa meg neki is! - sziszegtem mire az orvos összerezzent és bólintva engedelmeskedett. Úgy fordította a képernyőt, hogy Vladimir is lássa, aki amint ráébredt, hogy mit lát bekönnyezett. Óvatosan megérintette a képernyőt pont ott ahol a kicsi feje volt.
- Szia, kicsim! Istenem, de szép vagy! - suttogta miközben már könnyek folytak végig az arcán. Én mosolyogva néztem, hogy már ennek a homályos kis képnek a babájáról, hogy örül. Az orvos viszont láthatóan nem örült, hogy áthágom a szabályokat.
- Akkor tehát had lássam a baba nemét! - fordította vissza a kèpernyőt. Mind a ketten kíváncsian füleltünk.
- Felség! Ez bizony egy fiú! Kisfiad fog születni, uram! Egy trónörökös! - ujjongott. Vladimir elmosolyodott, èn pedig majd kiugrottam a bőrömből. Fiam lesz! Ez aztán az igazi csoda!
Este láttam ahogy a pocakját simogatja és halkan dúdol valamit. Talán egy altatódal féleség. Lassan közelebb merészkedtem, hogy jobban halljam. Meseszép volt és lágy. Valamiért, úgy éreztem megnyugszom és melegség önti el a testem.
- Igor? - nézett rám kérdően Vladimir és én ekkor fogtam fel, hogy bizonyára percek óta így bámulom.
- Milyen dal ez?
- Csak... Csak egy régi altató, amit még anyukám énekelt nekem kiskoromban.
- Szép hangja lehetett.
- Honnan veszed?
- Onnan, hogy neked is gyönyörű a hangod! - mondtam mire az arca enyhe piros árnyalatot vett fel. Olyan cuki ilyenkor.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A királyi szolga (Befejezett)
RomanceA vampírok uralkodnak. Az embereket mind megöltek kivéve azt a százat, akiket meghagytak, hogy legyen mit enni és mivel szaporodni. Ilyen emberek közé tartozik Vladimir, akire nem más figyel fel mint a vámpírok legfelsőbb uralkodója, maga a király.