Onları karşımda görünce ne yapacağımı şaşırdım.Derya annemi ve Tekin babamı çok özlemiştim.Ama onları karşımda görmeyi hiç beklemiyordum.Bu yüzden donup kalmıştım.Ya Tanerin ne işi var burada ??Yaklaşık 2 ay kadardır konuşmadık onunla Kaanla barışınca Taneri bidaha aramadım. Kaan görünce büyük olay çıkarmasa bari dememle birlikte Kaan içeri girdi.Ilk dakikalardan itibaren Tanerle korkutucu bir göz kontağı kurmuştu bile.Derya annem beni görünce kalkıp yanıma geldi.
"Yavrum seni nasılda özlemişim.Iyi misin ? Taner bana herseyi anlattı.Ah bitanem biz Fransadaydik.Halan vefat etti. Eğer erken öğrenseydim ben gelir seni alırdım burdan ama geçti hemen gidecez burdan korkma.
deyip bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Onları çok özlemişim ama onlarla eve dönemem.Annemden sonra babamada sarıldım.Tam ayrıldık ki babam Kaanın yakasına yapıştı.
"Baba dur ne yapıyorsun ?
"Sen sen benim kızımı hangi cüretle burada zorla tutarsın.Siz iğrenç insanlar bunların hepsini ödeyeceksiniz.Kızıma burda yaşattığınız cehennem hayatının hesabını soracağım hak var hukuk var bu ülkede siz kızımı sahipsiz mi sandınız ? Kızıma buradaki cehennemide zebanileride unutturacagim.
"Baba ne olur dur herseyi anlatacağım.Bırak Kaanı onun bir suçu yok.
"Korkma kızım koruma onları ben buradayken sana hiç birşey yapamazlar.
Ağlamaya başladım.Kaan ağladığımı görünce konuşmaya başladı.Babam hala yakasındaydı ve o Kaan ona hiç karşılık vermiyordu.
"Amelya sakin ol lütfen.
Sonra babamla Kaanı ayıran Taner Kaanın yakasına yapıştı.Bu sefer Kaanda onun yakasına yapıştı.
"Sen Amelyanin adını nasıl ağzına alırsın seni öldürürüm duydun mu ?
"Asıl ben seni öldürürüm lan karımdan uzak dur dedim sana burnunu kırdım yetmedi mi ? Yine burada bitmişsin .O benim karım benim düş yakasından artık.
Sonra bir kargaşa oldu Kaan ile Taner birbirlerine yumruklarla girisiyorlardi.Korktuğum başıma gelmişti.Kaanla Tanerin kavga edeceği belliydi ama diğer aile üyeleride tartışmaya ağız dalasina başladilar.Koca koca insanlar.Asiye anne ve derya annem kavgaya başladı.
"Ne töresi ? Senin kızın kaçmış diye benim küçücük yavrum burada neler çekti kimbilir . benim kızım okuyor daha okulu var.Nasıl insanlarsınız siz böyle vicdansiz.
"Sen anası bile degilsin ne konusursun böyle ? Küçücük dediğin kız kocamandir cocuk mu sanırsın ?
Korkut Baba ve Tekin babam durur mu hiç ? Onlarda başlamıştı dalaşmaya .
"Hey efendi efendi lafını bilesin tepemin tasını attırmayasın benim.Böyle olması gerekti böyle oldu.Hem atası bile değilsen ne istersin böyle neyin hesabıni sorarsın gelip.
"Ben büyüttüm onu ben babalık ettim emek harcadım.Belki canımdan kanımdan değil ama ben ona gerçek babasından daha çok babalık yaptım.Buna hakkım var.Çocuğum sahipsiz degil.
Asiye Annede Korkut Babada öz anne ve babam olmadıklarını yüzlerine vurarak üste çıkmaya çalışıyorlardı. Evet kocamı seviyorum ve burada mutluyum ama bu Asiye anne ve Korkut babanın beni bu eve zorla getirip beni silah zoruyla evlendirip bir odaya kapattıkları gerçeğini değiştirmiyor.Hayatımın en kötü zamanlarımı onlar yüzünden yaşadım ben .Bu hareketleri canımı sıkmıştı .Sanki anne ve babamdan daha mı suçsuzlardı ? Bu arada Kaan ve Taner hala kavga ediyorlardı.Kocamdan olamazdım.Ağzı burnu kan icindeydi.Tanerde aynı şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amelya
Chick-Lit"Başka şartlarda karşılaşsaydık herşey bu kadar zor olmazdı. " Ben Amelya Lidya. Hayatımın baharında ailem tarafından kandırıldığımı ve bütün hayatımın kocaman bir yalan olduğunu öğrendim. Yetmemiş gibi hiç tanımadığım bir şehirde hiç tanımadığım b...